مهر ۲۲, ۱۳۹۵
کمپین مدیریت آسان انفورماتیک بررسی راهکارها، چالش های و ایده های شما برای پیاده سازی استانداردهای جهانی و مدیریت ساده انفورماتیک در سازمان های ایرانی

مدیریت ساده انفورماتیک

کمپین مدیریت ساده انفورماتیک برای اولین بار در ایران توسط شرکت مدانت مطرح و طراحی شد در این کمپین بهترین استراتژی های نرم افزاری، سخت افزاری و استانداردهای موفق برای مدیریت ساده انفورماتیک مطرح شده. حال چرا انفورماتیک!؟ بر هیچکس پوشیده نیست که تمامی تجارت های امروزی دیگر ازحالت سنتی و شهری خارج شده اند  تمامی کسب و کارهای ریز و درشت نیازمند زیرساخت ها و ابزارهای انفورماتیکی هستند و بی تردید این واحد انفورماتیک که می تواند فقط یک نفر بعنوان مسئول باشد و یا یک دپارتمان چند نفره و یا چندصد نفره همگی باید پاسخگوی مدیریت سرویس ها، ابزارها […]
مرداد ۲۲, ۱۳۹۵

بررسی سرویس دسک

مرداد ۱۱, ۱۳۹۵

تخصیص خودکار درخواست ها در سرویس دسک

مرداد ۱۱, ۱۳۹۵

سرویس کاتالوگ یا کاتالوگی برای ارایه خدمات انفورماتیک!

مرداد ۱۱, ۱۳۹۵

دلایل انتخاب سرویس دسک

خرداد ۲۹, ۱۳۹۵

Manageengine Servicedesk 9.2

خرداد ۲۹, ۱۳۹۵

یکپارچه سازی Manageengine Servicedesk با سایر سرویسها

خرداد ۲۷, ۱۳۹۵

دانشنامه مدانت، کانال موفقیت

خرداد ۲۷, ۱۳۹۵

سازمان خود را منفجر کنید!

خرداد ۸, ۱۳۹۵

گزارش تکمیلی دومین کارگاه سرویس دسک

دیروز ۷ام خرداد دومین کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک برگزار شد! باتوجه به تمایل فراوان مهندسین، مدیران و مشتریان گرامی، دوره حضوری «نحوه راه اندازی و پیکربندی نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک» با همکاری و برنامه ریزی و مهندسی شرکت مدانت روز جمعه هفتم خرداد ۱۳۹۵ برای دومین بار برگزار می‌شود. در اولین دوره که در تاریخ یکشنبه ۵ مهرماه ۱۳۹۴ به مدت ۱ روز برگزار شد، ۳۰ نفر از مشتریان که به تازگی نرم افزار سرویس دسک را تهیه کرده بودند، و در این دوره شرکت کنندگان ۴۰ نفر شرکت داشتند و در خصوص خدمات آموزشی و […]
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵

امکانات کلیدی شیرپوینت

اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵

شیرپوینت چه کاربردهایی دارد!؟

اردیبهشت ۴, ۱۳۹۵

پکیج آموزشی ویژه سرویس Manageengine ServiceDesk

فروردین ۳۱, ۱۳۹۵

کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک

فروردین ۲۵, ۱۳۹۵

تازه های سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

فروردین ۲۵, ۱۳۹۵

بهترین راهنمای تجربی نصب مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

اسفند ۴, ۱۳۹۴

بهترین راهنمای تجربی برای نصب و راه اندازی سامانه مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

اسفند ۳, ۱۳۹۴

چگونگی اطلاع رسانی به کارشناسان هنگام وقوع یک رخداد پس از ساعت اداری در ؟
Manageengine Servicedesk

اسفند ۲, ۱۳۹۴

تفاوت نسخه های سامانه مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine Servicedesk

اسفند ۲, ۱۳۹۴

Manageengine Servicedesk نسخه ۹٫۲ منتشر شد

بهمن ۲۴, ۱۳۹۴
CI​يا موجوديت در نرم افزار سرويس دسک Manageengine Medanet

CI ​یا موجودیت در سرویس دسک
Manageengine ServiceDesk

CI ​یا موجودیت در سرویس دسک Manageengine ServiceDesk در سرویس دسک، تعریفی جدیدی بنام موجودیت یا CI هست. موجودیت، یکی از مهمترین مفاهیم دارایی در یک سازمان است. بیایید واضح تر حرف بزنیم. در تمام سازمان ها همواره تجهیزاتی مثل رک، پرینتر، کامپیوتر، اسکنر، سوییچ ، کاربر، سرور، روتر، فایروال و… هست و بدون تردید هر کدام از این موجودیت ها با یکدیگر در ارتباط هستند. در سرویس دسک قابلیت تعریف نقشه یا پلان ارتباط فی مابین تجهیزات و موجودیت ها وجود دارد و ادمین سرور براحتی می تواند مشخص کند که این سیستم از آنِ کدام کاربر، در چه […]
بهمن ۲, ۱۳۹۴

وب سایت واکنش گرا

استفاده روزمره از تبلت و تلفن همراه به انضمام نوت بوک بطور همزمان توسط بسیاری سبب شده تا نیاز به طراحی وب سایت های واکنش گرا معنا و مفهوم را بطور فزاینده ای ضروری کرده امروز با توسل به ابزارهای برنامه نویسی و پلتفرم بوت استراپت این قابلیت را می توان براحتی به وب سایت ها افزود. در طراحی وب سایت واکنش گرا و یا رسپانسیو که توسط مدانت ارایه می شود وب سایت شما در هر دستگاهی بطور مشخص و با لإیه بندی و طرح مناسب طراحی می شود این بدین معناست که ساختار و المانهای وب سایت شما […]
بهمن ۲, ۱۳۹۴

طراح شاهکار خود باشید

امروزه با رشد فناوری و حجم وسیعی از تبلیغات لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای توسعه تام و برند تجاری بیش از پیش احساس می شود و پر واضح است که طراحی لوگو که نشان اعتبار و شناخته شدن استارت آپ شماست و ست های اداری، کارت ویزیت یکی از تعیین کننده ترین ساختار سازمانی شما را به رخ مشتریان می کشد یقینا در اکثر سازمانها و شرکت ها از گرافیست های خلاق بهره می گیرند اما جالب است بدانید همواره قدرتمندترین گرافیست ها نیز از انجام بسیاری از طراحی ها عاجزند دلیل ان هم مشخص است یک نفر فقط […]
بهمن ۱, ۱۳۹۴

سوابق سخت افزاری 

یکی از مهمترین نیازهای هر سازمانی جمع آوری اطلاعات سخت افزاری کلاینت ها، سرورها و کلیه تجهیزات کامپیوتری و انفورماتیکی است و مبحث نگهداری این اطلاعات و سوابق تغییرات هدف بسیار مهمی برای ارزیابی و شناسایی وضعیت استهلاک و تعمیرات این تجهیزات است در سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک مبتنی بر Manageengine Servicedesk این توانایی جزو قابلیتهای کلیدی این سرویس است در این سامانه هر سازمان قادر خواهد بود تا براحتی بر کلیه تجهیزات أعم از کاربری، وضعیت استهلاک، وضعیت تعمیرات ، روابط و بسیاری از إمکانات دیگر تسلط داشته باشند این مهم یکی از راهکارهای مفید برای کاهش هزینه هاست […]
دی ۱۰, ۱۳۹۴
حرفه اي ترين سيستم تحت وب آزمون آنلاين

آزمونهای الکترونیکی

مدانت درصدد است تا با ارائه کیفیتی برتر و در نظر گرفتن ویژگی های یک آزمون مطلوب دانش آموزان را به مرز مطلوبی از آمادگی برساند و با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت شما اولیا گرامی و مدیریت محترم آموزشگاه ها و تجربه و تخصص آموزگاران عزیز، برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را به کار گرفته است. این سیستم با هدف برگزاری آزمون های آزمایشی تحت وب طراحی شده و عمده ترین هدف مدانت تسهیل در برگزاری آزمون های آزمایشی و تقویتی و آماده سازی دانشجویان یا دانش آموزان برای مراحل بالاتر است . به […]
دی ۱۰, ۱۳۹۴
حرفه اي ترين آزمون آنلاين

چگونه آزمون آنلاین دهیم؟

  چگونه آزمون آنلاین دهیم؟ بی تردید بسیاری با نحوه برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون های آنلاین با پرسش ها و ابهامات بسیاری مواجه هستند. با توجه به عدم آشنایی بعضی از دبیران و دانشجویان عزیز بر آن شدیم تا توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری و شرکت دوستان در این آزمون دهیم. در گام نخست هر دانشجو برای استفاده از آزمون آنلاین می بایست ابتدا باید وارد صفحه شخصی خود شوید. در این بخش برای آنهایی که در آزمون ثبت نام کرده اند گزینه ای تحت عنوان آزمون امروز ایجاد شده است که با کلیک بر روی این گزینه […]
دی ۱۰, ۱۳۹۴
بهترين نرم افزار آزمون آنلاين

سرویس آزمون آنلاین

آزمون آنلاین آزمون از طریق اینترنت را آزمون آنلاین می گویند.شرکت از راه دور و به صورت مجازی آزمون آنلاین نام دارد. کاربردهای عملی کاربران آنلاین حاضر در بسیاری از آزمونها هستند تا در واقع آزمون دانش یا شناسایی ویژگی های یک فرد است. برخی از شرکت ها با استفاده از آزمونها آنلاین به عنوان یک روش کارآمد برای آزمایش دانش نیروی کار و همچنین برای جذب نیرو بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی متقاضیان کاراستفاده می کنند. نوع دیگر برگزار کننده آزمون آنلاین تخصصی بوده و در جهت دانش افزایی یا امتحان ورودی یک آموزشگاه است. همچنین خدمات دوست‌یابی برخط […]
آذر ۲۹, ۱۳۹۴

افزایش تعرفه محصولات مدانت از ۸ دیماه ۹۴

به یاد خدای عزیز به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند که پس از ثبات چند ساله در تعرفه‌ها، از تاریخ  ۸ دیماه  ۱۳۹۴ کلیه محصولات، سرویس ها و خدمات مدا نت  با تعرفه و پلن‎های جدید و با افزایشی ۲۰% مواجه خواهد شد. کاربران می‌توانند تا تاریخ یاد شده نسبت به خرید محصولات با همان تعرفه سابق بشرح جدول زیر اقدام نمایند. پس از تاریخ فوق کلیه محصولات با افزایش بیست درصدی محاسبه و ارایه خدمت می گردد. این افزایش در سایت کازیو نیز لحاظ می گردد. تعرفه پس از تاریخ ۸ دیماه تعرفه جاری شرح نام راهکار   بسته به […]
آذر ۲۴, ۱۳۹۴

گرافیک بازنویسی شده Manageenigne

تجربه چندین ساله کارشناسان مدانت در استقرار سرویس مدیریت درخواست های انفورماتیکی در سازمان های مختلف ثابت کرده ، که این سرویس یک تغییر بزرگ در سازمان هاست و قطعا ما انسان ها با هر تغییری مقابله می کنیم بخصوص ما ایرانی ها! 🙂  و به زحمت آنرا می پذیریم، و بیشترین بازخورد عدم پذیرش هر تغییری در نگاه اول، به عدم جذابیت بصری آن باز می گردد. اگرچه طراحی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Manage engine Service-deskبسیار حرفه ای و کاراست اما ساختار گرافیکی و فونت های پیش فرض آن به هیچ وجه جذاب و مناسب کاربران ایرانی نیست و […]
آذر ۱۸, ۱۳۹۴

روان شناسی رنگ ها در طراحی صفحات وب

یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی در طراحی صفحات وب ، توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه ، به مشاهده مطالب آن بپردازند. این که چه رنگی متناسب سایت های وب است ، پرسشی است که کارشناسان وب ، خیلی پاسخ جامع و کاملی برای ان ارایه نکرده اند و کم تر متخصصات طراحی وب به مسیله روان شناسی رنک ها در طراحی سایت ، توجه کرده اند. اما به هر حال یک اصل کلی وجود دارد که می […]
آذر ۱۵, ۱۳۹۴

طراحی سایت حرفه ای

احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت حرفه ای هستید و قصد راه اندازی سایت خود با بالاترین کیفیت ممکن را دارید. اما اصولا به چه نوع سایتی حرفه ای گفته می شود و و چگونه می توانیم طراحی سایت خود را به صورت حرفه ای انجام دهیم. اصولا سایت حرفه ای به سایتی گفته می شود که با آخرین ترفندهای روز طراحی شده باشد و هم متخصص طراحی وب سایت و هم کاربران عادی وب سایت طراحی و کاربری آن را تایید نمایند. چه ترفندهایی جزو موارد روز به حساب می آیند و رعایت و اجرای آنها […]
آذر ۱۴, ۱۳۹۴

یک وب سایت حرفه ای تمام آن چیزی است که میخواهید

یک وب سایت حرفه ای تمام آن چیزی است که میخواهید   اطلاعات ویژگی های محصول سازگار با مرورگـرهای: فـونت های فارسی روز ایران : داری فونت های گوگل وفونت های فارسی از طرف مدانت حـالت رسپانسیو :  قابل نمایش در تمامی مرورگرها و دستگاههای نمایش ،تبلت ها ،موبایل ها وب سایت یعنی مدانت  برخی از امکانات بسیار پیشرفته طراحی وب سایت های حرفه ای  مدانت را بررسی خواهیم کرد: وب سایت مدانت چند منظوره بسیار حرفه ای این قالب کاملا رسپانسیو میباشد و در تمامی دستگاههای نمایش با هر رزولیشنی به خوبی نمایش داده میشود. پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی و حرفه […]
آذر ۱۴, ۱۳۹۴

کاربرد Manageengine ServiceDesk

  سامانه تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران درون یک سازمان/شرکت است این سرویس( ManageEngine ServiceDesk Plus) براساس برترین تجربیات مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد  یا بعبارتی Best Practice  طراحی و توسعه پیدا کرده است نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به […]
آذر ۱۴, ۱۳۹۴
آشنایی با بخش های مهم سرویس دسک
آذر ۶, ۱۳۹۴

از کدام سرویس ایمیل استفاده کنیم؟

سالهای زیادی است که بر روی هاست وب سایت ها سرویس ایمیل نیز عرضه می شود اما آیا سرویس پوشش دهنده نیازهای یک سازمان هست!؟ قطعا نه! راهکار و پیشنهاد مدانت استفاده از سرویس ایمیل سازمانی است. در سرویس ایمیل سازمانی بجای استفاده از وب سرویس لینوکسی، قدرتمندترین سرویس دنیا قابل عرضه است بنام Microsoft Exchange که در نوع خود بسیار بی نظیر، ساده، حرفه ای و جذاب است. همراه با مدانت در دریافت این سرویس باشید
آذر ۲, ۱۳۹۴

شرح و تعاریف پورتال

اسم پورتال ها را زیاد شنیده ایم، اما شاید برای برخی از ما این سوال پیش آمده باشد که واقعا یک پورتال چیست؟ چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟ و چه تفاوتی با یک وب سایت دارد؟ ترجمه کلمه Portal به فارسی در فرهنگ های لغت “دریچه”، “درگاه” و “مدخل” ذکر شده اما کلمه پورتال در تکنولوژی اطلاعات معنی متفاوتی دارد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، پورتال صفحه وب واسطی است که امکان دسترسی آسان را به هر چیزی که کاربر، برای انجام وظیفه یا خواسته اش نیاز دارد بدون توجه به اینکه محل فیزیکی آن کجاست، فراهم می کند. به […]
آبان ۲۸, ۱۳۹۴

شيرپوينت ناشناخته

از زماني كه تصميم گرفتيم سرويس مايكروسافتي شيرپوينت بعنوان راهكارهاي موفق راه اندازي كنيم نيازسنجي و أهميت اين سرويس و توجيه آن براي سازمانها و مديران قدري دشوار مي نمود چراكه باتوجه به عدم شناخت سازمانها نياز آن هم احساس نميشد بنابراين تصميم بر آن بود كه اينسرويس را براي سازمانهاي بسياري بصورت رايگان پياده كنيم تا درك درستي از آن داشته باشند پس از گذشت چند سال مفتخريم كه سازمانها را بسوي رهاوردي  نو دعوت كرديم پرداخت هزينه هاي پياده سازي پس از يكماه پيشنهاد ما براي سازمانها در خصوص راه اندازي پورتال سازماني بود و آنقدر مناسب استقبال شد که و […]
آبان ۲۷, ۱۳۹۴

سامانه مديريت درخواست هاي کاربران

قريب ٧ سال از استقرار مبحث itil در يكي از بزرگترين مجموعه هاي اقتصادي مي گذشت و با استفاده از ابزار سرويس دسک شرکت Manageengine توانستيم هزينه نگهداري و ارايه سرويس پشتيباني را تا ٦٥٪‏ كاهش دهيم مهمترين اقدام ما: انسجام پاسخگوي دسته بندي مشكلات براي ريشه يابي و رفع آنها توزيع منظم و مساوي كار بين أفراد ارايه و درج مستندات و راهكارهاي عملي براي پرهيز از دوباره كاري ارايه و مانيتور گزارشات فعاليت آنچنان كه مديران ساير بخشها خواستار پياده سازي سرويس Managengine داشتند  
آبان ۲۰, ۱۳۹۴

فروشگاه كازيو راه اندازي شد

كازيو فروشگاه محصولات دانلودي كازيو زير مجموعه مدانت راه اندازي شد اين فروشگاه با محوريت پوشش بسياري از نيازمنديهاي حوزه انفورماتيک دستاوري عظيم و ساده براي کاربران به ارمغان آورد اهم توليدات مدانت و ساير شرکت هاي مطرح و برخي نويسندگان و طراحان و مهندسين و برنامه نويسان نيز در اين فروشگاه آنلاين موجودست ببينيد و لذت ببريد اطلاعات بيشتر در Www.kazio.ir   
آبان ۸, ۱۳۹۴

سرویس دسک شرکت زوهو

قریب ١٢ سال است که در راه اندازی سرویس دسک شرکت زوهو تجربه های بسیار مفیدی حاصل شده بهترین انتخاب شما در ایران بی شک تیّم فنی مدانت است این تیّم با تسلط بر itil و ساختار انفورماتیک در استقرار نسخه بومی شده کاملا مطابق با نیاز سازمان های إیرانی بسیار موفق عمل کرده و رقبای زیادی در ایران دست بدامان این سرویس شده اند اما بد نیست بدانید افرادی که روی این سرویس کار کرده اند از زمان تولید نسخه ۷ تا کنون و با استفاده از محیط های کاربری و شناخت نیازهای سازمان اقدام به تولید فرایند/ سطح […]
آبان ۸, ۱۳۹۴

طراحي فرم لاگين

يكي از مهمترين خدمات مدانت طراحي فرم لاگين براي سرويس هاي تحت وب نظير سرويس مديريت خدمات انفورماتيک Manage Engine Service Desk- پورتال سازماني Microsoft Sharepoint 2013-2016- ايميل سازماني Microsoft Exchange 2013-2016مطابق با تم سازمان شماست ما با داشتن دو تيم فعال گرافيگ و طراح وب  قادريم تا مطابق با نظم و سياق و سليقه شما طرحي را بيافرينيم که همواره مزين الگوي سازماني باشد و با اين قابليت منحصر سرويسي بين المللي با طراحي بومي خواهيد داشت
مرداد ۲۷, ۱۳۹۴

الگوی طراحی وب سایت منطبق با استاندارد جهانی

طرح وب سایت Be – طرح حرفه ای وب سایتReviewed by bigtheme on Aug 11Rating: 5.0 اینبار هم دوباره یکی از بهترین پوسته های وب سایت رو اماده کردیم طرح وب سایت Be یک طرح حرفه ای و منعطف وب سایت یکه تاز و بی نظیر , واقعا یکی از منعطف ترین پوسته های وب سایت با طراحی زیبا و فوق العاده شناخته شده به عنوان یکی از پرکاربردی ترین طرح های وب سایت این طرح برای هر سایتی مناسب هست هر سایتی که به فکرتون میرسه , طرحی مناسب برای سایت شرکتی , مناسب برای سایت های تجاری , […]
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴

ساختار ITIL

جزئیات کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات نسخه ۲ پشتیبانی سرویس نظام پشتیبانی سرویس ITIL بر روی کاربر سرویس ICT متمرکز شده‌است و وظیفه اصلی آن تضمین دسترسی آنها به سرویس‌های مورد نظر، به منظور پشتیبانی وظایف تجاری است. برای یک تجارت، مشتری‌ها و کاربران نقاط ورودی به مدل فرایند Process Model هستند. آنها مشتری‌ها و کاربران بوسیله: درخواست تغییرات Asking for Changes لزوم ارتباطات، بروز رسانی‌ها Needing Comminucation , Updates درگیر شدن، پرس و جو Having Difficulties , Queries انتقال واقعی فرایند Real process delivery درگیر پشتیبانی سرویس می‌شوند. برنامه Service desk تنها نقطه ارتباطی مشتریان برای مطرح کردن مشکلاتشان می‌باشد. […]
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴

بهبود مداوم سرویس با ITIL و Service Desk

بهبود مداوم سرویس شرح کوتاه مرتب‌سازی و مرتب‌سازی دوباره سرویس‌های IT به منظور تغییر نیازهای تجاری انجام می‌شود به آن دلیل که ثبات، باعث رو به زوال رفتن موسسه و یا تنزل آن می‌شود. هدف بهبود مداوم سرویس، مرتب‌سازی و مرتب‌سازی دوباره سرویس‌های IT، برای تغییر نیازهای تجاری، بوسیله تعریف و پیاده‌سازی بهبودها در سرویس‌های IT یی است که فرایند تجاری را پشتیبانی می‌کنند. دورنمای بهبود مداوم سرویس در بهبودها، دورنمای تجاری کیفیت سرویس است، حتی با اینکه بهبود مداوم سرویس، می‌خواهد تاثیرات فرآیندها، بازدهی و هزینه موثر فرآیندهای IT را در تمامی طول چرخه حیاتشان بهبود ببخشد. بر اساس […]
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴

مفهوم و تاریخچه مدیریت خدمات انفورماتیک ITIL

در اوایل دهه ۸۰ میلادی آی‌بی‌ام مفهوم سیستم‌های اصلی در چهار جلد با عنوان یک سیستم مدیریت برای سامانه‌های اطلاعاتی منتشر کرد. این‌ها به عنوان نشریات زرد پذیرفته شدند و پایه‌های کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات را بنا نهادند. نویسنده اصلی کتاب‌های زرد آی‌بی‌ام شخصی با نام ادوارد فان اسخایک بود که آنها را در کتاب یک سیستم مدیریتی برای اطلاعات تجاری جمع‌آوری نمود. که در سال ۲۰۰۶ توسط انتشارات رد سوان بروز رسانی شد. در کاری که فان اسخایک در سال ۱۹۸۵ انجام داد، او از کاری که ریچارد نولان Richard L. Nolan در سال ۱۹۷۴ در کتاب مدیریت قابلیت […]
مرداد ۱۹, ۱۳۹۴

ویژگی ها و قابلیت های ManageEngine ServiceDesk Plus

مرداد ۱۹, ۱۳۹۴

امکانات جدید در Manage Engine ServiceDesk Plus 9.1

امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1 آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1   در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه بر رفع خطاهای و قابلیت پایداری بیشتر سرویس service stability باگ های نرم افزاری برطرف شده، امکانات جانبی مناسبی هم به آن افزوده شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد: گردش کار تغییرات مدیریت پروژه و ارسال گانت چارت، لیست کارها و نقاط عطف پروژه به فرمت pdf بهبود درخواست خدمات بهبود سورس برنامه جهت پایداری بیشتر سرویس امکان بومی سازی فیلدهای قوانین رخدادها برای فرم درخواست امکان  پیکربندی گزینه ها برای جستجوی راهکارها […]
مرداد ۷, ۱۳۹۴

خرید بسته کامل نرم افزاری بومی سازی شده
Manage Engine ServiceDesk Plus

مرداد ۷, ۱۳۹۴

فارسی ساز Manage Engine ServiceDesk Plus

مرداد ۷, ۱۳۹۴

رایانش ابری

مختصر: رایانش ابری مدلی است برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعه‌ای از منابع کامپیوتری قابل تغییر و پیکربندی (مثل: شبکه‌ها، سرورها، فضای ذخیره‌سازی، برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها) که این دسترسی بتواند با کمترین نیاز به مدیریت منابع و یا نیاز به دخالت مستقیم فراهم‌کننده سرویس به سرعت فراهم شده یا آزاد گردد.
تیر ۲۱, ۱۳۹۴
معرفی کوتاه پورتال سازمانی: دوران تکنولوژی حاضر با فشار بسيار زياد در راستاي برآورده سازي خواسته هايي همچون کاهش هزينه ها وتاًمين حداکثر سرويسهاي ممکن براي ارائه به مشتري در حداقل زمان مواجه هستند.در اين راستا پورتالهاي سازماني با استفاده از تکنولوژي هايي همانند XML و Webservices مي توانند بسيار مفيد واقع شوند پورتالها عمومآ به عنوان يک منبع محوري و اساسي مبتني بر وب در اين زمينه براي کاربران داخلي و خارجي در نظر گرفته مي شوند و مي کوشند تا در برآورده سازي اين اهداف به شيوه اي نه تنها جذاب بلکه الهام بخش عمل کنند. پورتال در […]
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴

مدیریت خدمات انفورماتیک

آنچه در این سیستم موفق جهانی گنجانده شده مدیریت های بی نظیری … بسته کاملا زیبا، اختصاصی و بومی سازی شده نرم افزار کاربردی : Manageengine Service Desk 9 یک راهکار بی نظیر برای مدیریت یکپارچه ۱- درخواستهای کاربران ۲- پروژه ها ۳- قراردادها ۴- فرایندهای خرید ۵- دارایی های انفورماتیکی ۶-پروژه ها و بیش از ۱۰۰ قابلیت منحصر دیگر برای اولین بار در ایران: بسته ترجمه شده با ترجمه ۹۷% کامل و گویا و فصیح با طراحی گرافیکی کاملا سفارشی و خاص قیمت: به فروشگاه اینترنتی کازیو مراجعه فرمایید www.Kazio.ir ============================ آنچه در این بسته منحصر هست: ۱- فایل […]
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت