تا تحول دیجیتال سازمان کنار شماییم!
MedaNet Academy
یک ارزش دیجیتالی شوید!
-
ارزش در ITIL4
ارزش در ITIL4 به معنای منفعت و سودمندی است که از استفاده یا مصرف کالاها و خدمات به دست میآید. برای به دست آوردن ارزش، لازم […]
-
همهی آنچه که باید دربارهی مدیریت استراتژی در ITIL4 بدانید
همهی آنچه که باید دربارهی مدیریت استراتژی در ITIL4 بدانید: در این مقاله میخوانید: استراتژی در ITIL چیست؟ در چارچوب ITIL، استراتژی به عنوان فرآیندی تعریف […]
-
تفاوت ۴ تمرین: مدیریت کاتالوگ خدمات- مدیریت پورتفولیو- طراحی سرویس و سرویس دسک در ITIL
تفاوت ۴ تمرین: مدیریت کاتالوگ خدمات- مدیریت پورتفولیو- طراحی سرویس و سرویس دسک در ITIL در این مقاله می خوانید: چهار تمرین: مدیریت کاتالوگ خدمات- مدیریت […]
-
همهی آنچه که باید دربارهی مدیریت معماری در ITIL4 بدانید
همهی آنچه که باید دربارهی مدیریت معماری در ITIL4 بدانید: در این مقاله میخوانید: در ITIL 4، مدیریت معماری به ایجاد یک چارچوب ساختاری برای سیستمها، […]
-
متدهای اطلاعرسانی Push و Pull
متدهای اطلاعرسانی Push و Pull در چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)، اطلاعرسانی به افراد در زمان مناسب و به شکل درست اهمیت ویژهای دارد. این موضوع […]
-
فاکتورهای اثرگذار بر پیشرفت ITIL
فاکتورهای اثرگذار بر پیشرفت ITIL یکی از ابزارهای تحلیلی در مدیریت معماری در ITIL4 استفاده از مدل PETEL (Political, Economic, Technological, Environmental, Legal) است که ابزار […]
-
نسخههای ITIL و تاریخچهی انتشار آنها
نسخههای ITIL و تاریخچهی انتشار آنها ITIL یا کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (Information Technology Infrastructure Library) ، مجموعهای از بهترین شیوهها برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات […]
-
ITIL5 در راه است!
ITIL5 در راه است! در دنیای پرشتاب فناوری اطلاعات، که تغییرات و نوآوریها به سرعت رخ میدهند، چارچوب ITIL به عنوان یک راهنمای قدرتمند برای مدیریت […]
-
چه سازمان هایی در جهان ITIL را اجرا کرده و نتیجه آن چه بوده!؟
اجرای ITIL در سازمانهای جهانی و نتایج آن ITIL (Information Technology Infrastructure Library) یک چارچوب شناختهشده برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است که به سازمانها […]
-
خستگی آلارم چیست؟
پدیدهی خستگی آلارم! شما نیز آلارمزده میشوید! پیامهای دریافتی چه از نوع نوتیفهای شبکههای اجتماعی باشد، چه پیامک، چه ایمیلها و چه از نوع هشدارهای صوتی […]
-
مزیت نظرات متخصصانهی شما!
مزیت نظرات متخصصانهی شما! در دنیای امروز، نظرات مشتریان بیش از هر زمان دیگری در شکلدهی به کسبوکارها و محصولات نقش حیاتی دارند. با افزایش دسترسی […]
-
گواهینامهی شرکت PinkeVerify
گواهینامهی شرکت PinkeVerify با تصدیق ۷ تمرین از ITIL4 به نرمافزار سرویس دسک پلاس اعطا شد! پکیج سوئیت کامل سرویس دسک پلاس موفق شد گواهینامهی شرکت […]
شما نیز متخصص یکی از محصولات یا حوزههای زیر باشید!
IT Service Management
ITSM
IT Operations Management
ITOM
- ManageEngine OpManager
- ManageEngine NetFlow Analyzer
- ManageEngine Network Configuration Manager
- ManageEngine Applications Manager
- ManageEngine OpUtils
IT Asset Management
ITAM
- ManageEngine Asset Explorer
- ManageEngine Patch Management
- ManageEngine Endpoint Central
- ManageEngine ServiceDesk Plus
Security & Event Managemnt
SIEM
- ManageEngine ADAudit Plus
- ManageEngine PasswordManager Pro
- ManageEngine EventLog Analyzer
- ManageEngine Data Security
- ManageEngine Firewall Analyzer
- ManageEngine PAM360
Window Server Management
WSM
- ManageEngine ADManager Plus
- ManageEngine ADSelfService Plus
- ManageEngine Exchange Reporter Plus
- ManageEngine Recovery Manager Plus
Enterprie Service Management
ESM
- ManageEngine ServiceDesk Plus
- ManageEngine Asset Explorer
- ManageEngine Support Center
- Manageengine SDP MSP
و صدها مقاله علمی اختصاصی در مدانت
یک اعتبار حرفهای بدست بیاورید…
حرفهای که باشید اثرگذارترید!
دنیایی مستندات آموزشی و مقالات تخصصی ناب و منحصر در سایت مدانت هست قبل، هنگام یا بعد از آموزش آنها را بخوانید و بلوغ فناوری خود را افزایش دهید!
اگر توانایی آموزش دارید به مدانت بپیوندید ↗