خبرنامه مدانت، دنیایی اطلاعات بهروز را در حوزهی مدیریت فناوری اطلاعات به شما میدهد
MedaNet Newsletter
به روز باشید!
ITIL 4 all
ITIL چهار برای همه
- چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت] شرکتهای خدمات اینترنتی، سرویسی که ارائه میکنند جزو اساسیترین سرویسهای جهان امروز است چه اپراتورهای مخابراتی و […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده] مراکز داده، یا دیتاسنترها قلب تپندهي فناوری کسبوکارهای امروزی است. بدون آنها چیزی برای عرضه وجود ندارد. این […]
- چارچوب ITIL برای همه! [ شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ ] شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ، سرورهای مجازی، ابری، SSL و خدمات دامین، بهعنوان کارگزاران بخشی فناوری وب همیشه […]
- چارچوب ITIL برای همه! [وبمسترها] سئوکاران، پشتیبانان وبسایت و درنهایت وبمسترها، با طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر وب مواجهه هستند اغلب به روشهای سنتی […]
- چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه] کنترل پروژه و ارزیابی پیشرفت آن بر اساس منابع همیشه دغدغه کارفرمایان و مجریان در هر حوزهای است […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سختافزار] سختافزارها بنیادیترین نیازمندی در کسبوکارهای امروزی است بدون آنها عملاً هیچچیزی وجود ندارد. از طرفی هزینههای نگهداری و مدیریت […]
- چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران] دادهای که تبدیل به اطلاعات نشود، مشتی کاراکتر بیخاصیت است و همچنین اطلاعاتی که تبدیل به راهکار نشود، مشتی گزارش […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعهی نرمافزار] برنامهنویسان و تیم توسعه نرمافزاری به دلیل درگیر شدن با محیطهای برنامهنویسی و باگتریگرها معمولاً دلخوشی نسبت به […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت] کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیتهای دسترسی هستند برای انجام […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان] کارشناسان پیشخوان یا سطح لایهی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون […]
MedaNet Articles
مقالات تخصصی مدانت
- 20 نکته مدیریت حادثه مدیریت حادثه یکی از پرکاربردترین تمرینات ITIL است. برای پیشبرد بهتر آن لازمست این ۲۰ […]
- پنج مدل معتبر مدیریت تغییر: راهنمایی برای تحول سازمانی موفق تغییر، یکی از ثابتهایی است که همواره سازمانها با […]
- کانتینرسازی در فناوری اطلاعات در این مقاله میخوانید: بیایید ببرمتان به دیدن یک اسکله پر از کانتینر؛ از بالا؛ […]
- راهکارهای متقاعد کردن مدیران ارشد توسط مدیر فناوری اطلاعات: اکثر پروژههای بزرگ فناوری بدلیل عدم حمایت مادی و معنوی […]
- چگونه میتوانید بهبود فرایند مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را شناسایی کنید؟ بهترین چیز در مورد ITIL4 این است که […]
- امنیت اطلاعات کوانتومی! امنیت اطلاعات یک مقولهی بسیار حیاتی در هر سازمانی است. اما چه میشد اگر این امنیت […]
- چرا ITIL برتر است؟ ۷ ویژگی برتری آن نسبت به سایر استانداردها و چارچوبها مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) […]
- راهکارهای تجزیهوتحلیل مشکل در فناوری اطلاعات عیبیابی و آنالیز و تجزیهوتحلیل مشکلات در فناوری اطلاعات، یکی از مهمترین مهارتهایی […]
- حوادث، درخواستهای خدمات و مشکلات و تغییرات: تفاوت چیست؟ هنگامیکه سازمانها شروع به پذیرش بهترین تمرینات ITSM میکنند و […]
- مدل ارزیابی بلوغ ITIL4 متأسفانه تا پیش از این چارچوب ITIL فاقد متدی برای ارزیابی بود و نمیشد تمرینات […]