خبرنامه مدانت، دنیایی اطلاعات بهروز را در حوزهی مدیریت فناوری اطلاعات به شما میدهد
MedaNet Newsletter
به روز باشید!

ITIL 4 all
ITIL برای همه
- چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت] شرکتهای خدمات اینترنتی، سرویسی که ارائه میکنند جزو اساسیترین سرویسهای جهان امروز است چه اپراتورهای مخابراتی و […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده] مراکز داده، یا دیتاسنترها قلب تپندهي فناوری کسبوکارهای امروزی است. بدون آنها چیزی برای عرضه وجود ندارد. این […]
- چارچوب ITIL برای همه! [ شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ ] شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ، سرورهای مجازی، ابری، SSL و خدمات دامین، بهعنوان کارگزاران بخشی فناوری وب همیشه […]
- چارچوب ITIL برای همه! [وبمسترها] سئوکاران، پشتیبانان وبسایت و درنهایت وبمسترها، با طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر وب مواجهه هستند اغلب به روشهای سنتی […]
- چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه] کنترل پروژه و ارزیابی پیشرفت آن بر اساس منابع همیشه دغدغه کارفرمایان و مجریان در هر حوزهای است […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سختافزار] سختافزارها بنیادیترین نیازمندی در کسبوکارهای امروزی است بدون آنها عملاً هیچچیزی وجود ندارد. از طرفی هزینههای نگهداری و مدیریت […]
- چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران] دادهای که تبدیل به اطلاعات نشود، مشتی کاراکتر بیخاصیت است و همچنین اطلاعاتی که تبدیل به راهکار نشود، مشتی گزارش […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعهی نرمافزار] برنامهنویسان و تیم توسعه نرمافزاری به دلیل درگیر شدن با محیطهای برنامهنویسی و باگتریگرها معمولاً دلخوشی نسبت به […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت] کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیتهای دسترسی هستند برای انجام […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان] کارشناسان پیشخوان یا سطح لایهی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون […]
MedaNet Articles
مقالات تخصصی مدانت
- همهچیز دربارهی خدمت و مدیریت خدمات در این مقاله میخوانید: خدمت چیست؟ یک سرویس یا خدمت توسط ISO 20000، […]
- از این ماتریس RACI برای نشان دادن مشارکت نقشهای ITIL در فرایندهای مختلف ITIL استفاده میشود. و از آن […]
- پیادهسازی ITIL در 10 گام پروژه استقرار ITIL در چندین مرحلهی ساختاریافته قابل پیادهسازی است که هرکدام از مراحل […]
- بارها گفتیم که پیاده سازی ITIL کار یک نفر نیست. کاری که چارچوب ITIL میکند این است که نقشها […]
- در این مقاله میخوانید: ایجاد مستندات فنی یک گام مهم برای یک پروژه موفق فناوری اطلاعات است، مهم نیست […]
- در این مقاله میخوانید: مدیریت تغییر تنها با تکمیل یک تغییر پایان نمییابد. توانایی مدیریت تغییر برای اجرای مؤثر […]
- در این مقاله میخوانید: برای درک مدیریت تغییر و انتشار چگونه باهم برای ایجاد ارزش برای سازمان قدم برمیدارند، […]
- در این مقاله میخوانید: سازمانهایی که از تکنولوژی برای ارتقاء بهرهوری استفاده میکنند – یعنی همه سازمانها – باید […]
- در این مقاله می خوانید: مدیریت حوادث بزرگ: یک مرور کلی صبح روز شنبه است و همهچیز ظاهراً در […]
- در این مقاله میخوانید: حادثه بزرگ چیست؟ یک حادثه بزرگ یا عمده (Major)، یک اختلال قابلتوجه در کاروکسب است […]
