- فیلتر بر اساس :
- موضوعات
- برچسب ها
- نویسنده ها
- همه
- 10 گانه هاي Manageengine
- Apr 12
- Best Practice
- Browser Security Plus چیست!؟
- endpoint چیست
- help-desk-features
- Manageengine
- Manageengine Asset Manager
- manageengine PAM360
- Manageengine Servicedesk نسخه 9.2
- pam چیست
- ServiceDesk آموزش
- آشنايي با بخش هاي مهم سرويس دسک
- آموزش manageeinge
- آموزش Manageeingine
- آموزش Manageengine
- آموزش سرويس دسک
- آموزش منيج انجين
- ارايه گواهينامه سمينار آموزش تخصصي به اعضاء
- افزايش راندمان سرويس و تغييرات زيرساخت
- امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1
- امنیت مرورگرها در سازمان
- بهترين راهنماي تجربي براي نصب و راه اندازي سامانه ميريت خدمات انفورماتيک Manageengine ServiceDesk
- بهترين کانال تلگرام
- بهترين کانال کسب و کار مشاوره کسب و کار کانال تلگرام موفقيت کانال مدانت
- پکيج آموزشي ويژه سرويس Manageengine ServiceDesk
- پورتال سازماني
- تازه هاي مدانت
- تازه هاي مدیریت خدمات انفورماتیک
- تازه هاي مدیریت خدمات انفورماتیک Manageengine ServiceDesk
- تقویم شمسی manageengine servicedesk
- تقویم شمسی سرویس دسک پلاس
- توسعه سامانه مديريت خدمات انفورماتيک با ساير سرويس ها
- توليد گزارش سفارشي آنلاين
- جلوگیری از حملات هکرها
- چگونگي اطلاع رساني به کارشناسان هنگام وقوع يک رخداد پس از ساعت اداري در ؟ Manageengine Servicedesk
- حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران
- حملات سایبری
- خرید بسته کامل نرم افزاری بومی سازی شده Manage Engine ServiceDesk Plus
- خرید فارسی ساز
- خرید فارسی ساز manageengine servicedesk
- خرید فارسی ساز سرویس دسک پلاس
- دانشنامه مدانت
- دانلود نرم افزار desktop central
- دانلود نرم افزار manageengine
- دانلود نرم افزار pam360
- دریافت ایزو ISO
- دسکتاپ سنترال
- رابط کاربري سرويس دسک
- روزآوري SDF-60651: ارتقا تامکت نسخه از 5 به 7.
- سرويس دسك، مدانت، Manageengine
- سرويس دسک
- سرویس تیکتینگ
- سرویس دسک استاندارد
- سرویس دسک پلاس فارسی
- سرویس دسک مبتنی بر ITIL
- سرویس کاتالوگ
- سرویس کاتالوگ Manageeinge Servicedesk
- سرویس کاتالوگ سرویس دسک
- سيستم تحت وب مديريت درخواستهاي کاربران
- شرح و تعاریف پورتال
- شرکت مدانت امنیت شبکه
- طراحی سایت حرفه ای
- فارسي ساز Manage Service Desk9.1
- فارسي ساز Manage Service Desk9.2
- فارسي ساز manageengine servicedesk
- فارسي ساز Manageengine Servicedesk نسخه 9.2
- فارسي ساز سرويس دسک
- فارسي ساز سرويس مديريت خدامت انفورماتيک
- فارسی ساز
- فارسی ساز manage engine service desk 9
- فارسی ساز Manage Engine ServiceDesk Plus
- فارسی ساز تیکتینگ
- فارسی ساز سرویس دسک
- فرم ورود ادمين سامانه مديريت درخواست هاي کاربران و مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine Servicedesk
- قابلیت های سرویس دسک
- کاتالوگ خدمات
- کاربرد Manageengine ServiceDesk
- کارگاه فوق تخصصي سرويس مديريت خدامت انفورماتيک
- کارگاه فوق تخصصي سرويس مديريت خدمات
- کازيو
- کانال کسب و کار
- کانال منتخب تلگرام
- کانال موفقيت
- کاوش دارايي و تجهيزات انفورماتيک
- کلاس بندي چارت سازماني
- مدانت
- مديريت پروژه
- مديريت خدمات
- مديريت دارايي و تجهيزات
- مديريت درخواست هاي کاربران
- مديريت رخداد
- مديريت قراردادها
- مديريت مشکلات
- مدیریت دسترسی ممتاز با PAM360
- مدیریت دسترسی ممتاز چیست
- مدیریت نقاط پایانی با دسکتاپ سنترال
- مزایای PAM
- مشاوره کسب و کار
- معرفی محصول جدید Manageengine Device Control Plus
- نرم افزار Browser Security Plus چیست!؟
- نرم افزار امنیت مرورگرها
- نرم افزار دسکتاپ سنترال manageengine
- نسخه جديد از سرويس مديريت خدمات انفورماتيک يا
- نقاط پایانی چیست
- وب سرويس manageeingine servicedesk
- يکپارچه سازي Manageeingine Servicedesk با ساير سرويسها
- يکپارچه سازي سرويس دسک با ساير سرويسها
ژوئن 7, 2023
غلطگیر باش و جایزه بگیر! برنامه از این قرارست که لینک یک مقالهی تخصصی حوزهی فناوری اطلاعات بویژه چارچوب ITIL را در لینکدین مدانت منتشر میکنیم […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آوریل 25, 2023
گواهینامهی شرکت SERVIEW CERTIFEDTOOL با تصدیق ۱۳ تمرین از ITIL4 به نرمافزار سرویس دسک پلاس اعطا شد! پکیج سوئیت کامل سرویس دسک پلاس موفق شد گواهینامهی […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
جولای 12, 2021
مدیریت نقاط پایانی با دسکتاپ سنترال دسکتاپ سنترال یک بازیگر خلاق در زمینهی مدیریت نقاط پایانی است نقاط پایانی یا Endpoint-ها به مجموعهی ایستگاههای کاری، سرورها، […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
جولای 12, 2021
مدیریت دسترسی ممتاز با PAM360 دورکاری و لزوم ارایه دسترسی ریموت همیشه داستانهای خودش را داشته و دارد. برخی دسترسیها سطح بالاست این یعنی کاربر مورد […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
ژوئن 21, 2021
Manageengine Device Control Plus موتوری برای حافظت از سرقت دادههافقط داشتن ایمیل یا دسترسی اینترنت باعث افشای اطلاعات نمیشود. استفاده از هر دستگاه قابل جابجایی مانند […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آوریل 14, 2021
Browser Security Plus چیست!؟ کرونا، لزوم ارتباطات راه دور و استفاده از وبسایتها، وباپلیکیشنها و نرمافزارهای کسب و کار تحت وب را بیشتر از هر زمانی […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آوریل 19, 2020
شرکت مدانت از متخصصین و علاقمندان در ردیفهای شغلی زیر دعوت بههمکاری میکند: لینک فرم درخواست همکاری
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 21, 2019
در راستای گسترش همکاری و بهبود ارایه خدمات به سازمان ها شرکت مدانت بهمراه شرکت داده پردازی آبشار تفاهم نامه همکاری تجاری امضا کرده اند که […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 1, 2016
آیا شما آن را دوست دارم؟1
ژوئن 18, 2016
آیا شما آن را دوست دارم؟1
می 28, 2016
دیروز ۷ام خرداد دومین کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک برگزار شد! باتوجه به تمایل فراوان مهندسین، مدیران و مشتریان گرامی، دوره حضوری «نحوه راه […]
آیا شما آن را دوست دارم؟1
آوریل 23, 2016
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آوریل 13, 2016
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آوریل 13, 2016
آیا شما آن را دوست دارم؟0
فوریه 23, 2016
فوریه 22, 2016
دسامبر 6, 2015
احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت حرفه ای هستید و قصد راه اندازی سایت خود با بالاترین کیفیت ممکن را دارید. اما اصولا […]
آیا شما آن را دوست دارم؟1
دسامبر 5, 2015
سامانه تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران درون یک سازمان/شرکت است این سرویس( ManageEngine ServiceDesk Plus) براساس برترین […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
دسامبر 5, 2015
نوامبر 23, 2015
اسم پورتال ها را زیاد شنیده ایم، اما شاید برای برخی از ما این سوال پیش آمده باشد که واقعا یک پورتال چیست؟ چه ویژگی ها […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
نوامبر 18, 2015
قريب ٧ سال از استقرار مبحث itil در يكي از بزرگترين مجموعه هاي اقتصادي مي گذشت و با استفاده از ابزار سرويس دسک شرکت Manageengine توانستيم هزينه […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
نوامبر 11, 2015
كازيو فروشگاه محصولات دانلودي كازيو زير مجموعه مدانت راه اندازي شد اين فروشگاه با محوريت پوشش بسياري از نيازمنديهاي حوزه انفورماتيک دستاوري عظيم و ساده براي […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
اکتبر 30, 2015
قریب ١٢ سال است که در راه اندازی سرویس دسک شرکت زوهو تجربه های بسیار مفیدی حاصل شده بهترین انتخاب شما در ایران بی شک تیّم […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 18, 2015
طرح وب سایت Be – طرح حرفه ای وب سایتReviewed by bigtheme on Aug 11Rating: 5.0 اینبار هم دوباره یکی از بهترین پوسته های وب سایت […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 10, 2015
جزئیات کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات نسخه ۲ پشتیبانی سرویس نظام پشتیبانی سرویس ITIL بر روی کاربر سرویس ICT متمرکز شدهاست و وظیفه اصلی آن تضمین دسترسی […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 10, 2015
بهبود مداوم سرویس شرح کوتاه مرتبسازی و مرتبسازی دوباره سرویسهای IT به منظور تغییر نیازهای تجاری انجام میشود به آن دلیل که ثبات، باعث رو به […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 10, 2015
در اوایل دهه ۸۰ میلادی آیبیام مفهوم سیستمهای اصلی در چهار جلد با عنوان یک سیستم مدیریت برای سامانههای اطلاعاتی منتشر کرد. اینها به عنوان نشریات […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 10, 2015
آیا شما آن را دوست دارم؟0
آگوست 10, 2015
امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1 آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1 در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه […]
آیا شما آن را دوست دارم؟4
جولای 29, 2015
آیا شما آن را دوست دارم؟0
جولای 29, 2015
مختصر: رایانش ابری مدلی است برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعهای از منابع کامپیوتری قابل تغییر و پیکربندی […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
جولای 12, 2015
معرفی کوتاه پورتال سازمانی: دوران تکنولوژی حاضر با فشار بسيار زياد در راستاي برآورده سازي خواسته هايي همچون کاهش هزينه ها وتاًمين حداکثر سرويسهاي ممکن براي […]
آیا شما آن را دوست دارم؟0
ژوئن 8, 2015
آنچه در این سیستم موفق جهانی گنجانده شده مدیریت های بی نظیری … بسته کاملا زیبا، اختصاصی و بومی سازی شده نرم افزار کاربردی : Manageengine […]
آیا شما آن را دوست دارم؟6