تازه های سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

اطلاع از آخرين تغييرات و رفع باگ هاي سرويس MSP

Apr 12, 2016

1- یک درگاه پیامک برای ارسال و دریافت پیامک به سرویس افزوده شده که سرویس دهنده پیامکی شما را ب این قابلیت مجهز می کند کاربران می توانند دو مدل کلیک تال و یا ابزار جاودیی برای درخواست رخدادهای خود استفاده کنند.
2-مشکل فیلد شرح پروژه ها که سابقاٌ بدرستی در ایمیل اطلاع رسانی نمایش داده نمی شد، مرتفع شد.
3-در درخواست های کاربران، زمان سر رسید در روزهای تعطیل که توسط تنظیمات بومی شده به روز نمی شد ، مرتفع شد و همکنون به روز خواهد بود.
4-مشکل اطلاع رسانی تخصیص پروژه در هنگام به روز رسانی پروزه به مالک پروژه که قبلا نمایش داده نمی شد، مرتفع شد.

Mar 21, 2016

وب کلاينت افزايشي که شامل تصاوير، قالب ها و برخي کدهاي جاوا هست از طريق سرور سرويس داده مي شوند بعبارتي اين موارد سمت سرور است.

راهکارها

همکنون کاربران اجازه دارند فقط راهکارهايي را ببينيد که به آنها دسترسي بر اساس عنوان موضوع داده شده باشد.

درخواست ها

1- گزينه اي براي چاپ فقط توضيحات در درخواست ها اضافه شده است.
2- درخواست کننده ها اجاره دارند تا تسک ها را زمانيکه در حال ايجاد يک درخواست جديد هستند انتخاب نمايند .
3- پاسخ کارشناسان يا کاربران در رونوشت بطور خودکار تمامي بحث هاي اين درخواست را ادغام و ارسال ميکند
4- وضعيت تاييد درخواستدر هنگام چاپ درخواست ها نمايش داده مي شود.
5- در بخش يادداشت هاي مي توان از متن غني همراه با استايل استفاده کرد.
6- هنگام ايجاد يک مشکل يا تغيير جديد از يک درخواست، نام درخواست کننده بطور خودکار واکشي و درج مي شود.

نظرسنجي


ايميل هاي نظرسنجي قابليت سفارشي شدن توسط متغيرهاي پوياي يک رخواست را دارند اين نطرسنجي از اين پس شبيه به قالب هاي اطلاع رساني است.

تنظيمات


گزينه ورود اطلاعات زير برگه مديريت سامانه همکنون از ورود فرمت هاي اکسل xls و به خوبي پشتيباني مي کند. همچنين صدور اطلاعات با همين فرمت هاي امکانپذير شده است.

قراردادها

1- قابليت ورود و صدور قراردادها با فرمت هاي csv,xls,xlsx امکانپذير شد.
2- فيلد هزينه نگهداري به بخش نمايشي قراردادها افزوده شد.
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت