موتوری برای حافظت از سرقت داده‌ها

موتوری برای حافظت از سرقت داده‌ها

Manageengine Device Control Plus

موتوری برای حافظت از سرقت داده‌ها
فقط داشتن ایمیل یا دسترسی اینترنت باعث افشای اطلاعات نمی‌شود. استفاده از هر دستگاه قابل جابجایی مانند USB، سرقت داده را در هر سازمانی به امری کاملاً شدنی مبدل می‌کند. اگرچه سازمان‌ها با استفاده از ابزارهایی قادر به بستن نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری پورت‌های USB هستند اما همیشه نواقصی نمایان می‌شوند که قابل چشم پوشی نیست. بخصوص آنکه این ابزارها فقط برای سیستم‌عامل‌های ویندوزی کارساز است.
شرکت ManageEngine یک راه حل جامع برای جلوگیری از نشت داده‌های سازمانی معرفی کرده بنام: Device Control Plus که به شما امکان می‌دهد از دسترسی غیرمجاز دستگاه‌های جانبی و USB ممانعت کرده و کلیه‌ی عملیات کنترل، مسدودسازی و نظارت بر آنها را داشته باشید این ابزار تحت‌وب قادر به مدیریت پورت‌های USB‌ در کلیه‌ی سیستم‌عامل‌های ویندوزی، لینوکسی و مک iOS‌ را به نحو احسن ارایه می‌کند و هرگونه نقض اطلاعاتی را پوشش می‌دهد و از سرقت یا افشای اطلاعات حساس جلوگیری می‌کند.
با تجهیز سازمان به این ابزار کاملاً با حملات خودی، خداحافظی کنید، در هزینه‌های تامین امنیت اطلاعات صرفه‌جویی کنید این یعنی دستگاههایی را که دارای مجوز دسترسی بیش از حد هستند، را دقیق‌تر کنترل کنید. مثلاً دسترسی فقط خواندنی را به آن سیستم‌ها اعطا نمایید وامکان کپی کردن فایل‌ها از دستگاه های قابل جابجایی را مسدود کنید و با سیاست‌های ساده بلافاصله جلوی اعمال سودجویانه را بگیرید. مهمترین ویژگی‌های این محصول:
تحت‌وب بودن
پوشش وضعیت و کنترل پورت‌های انتقال اطلاعات در تمامی سیستم‌عامل‌ها
تعیین محدودیت در اندازه‌ی فایل‌ها جهت انتقال آن
شناسایی و انسداد دستگاه‌های مشکوک و مخرب
کنترل فعالیت‌های خطرناک و تلاش برای هک
کنترل دسترسی به فایل‌ها و فولدرها
کنترل انتقال فایل
گزارشات و دشبورد مدیریتی
نظارت و حسابرسی مداوم
تهیه‌ی یک نسخه‌ی آینده ای از اطلاعات و ذخیره‌سازی آن با پسورد
نظارت مستقیم و در لحظه روی کاربران و دستگاه‌های درگیر با اطلاعات
ذخیره‌سازی اقدامات انجام شده روی فایل‌ها
کنترل دستگاه و پورت‌‌ها
تهیه لیست دستگاه‌های مطمئن و ایمن

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت