پکيج آموزشي
ويژه سرويس Manageengine ServiceDesk

این بسته آموزشي ويژه بصورت انحصاري و در اختيار مدانت، کاملاٌ مناسب کليه کارشناسان، سرپرستان و مديران انفورماتيکي است که قصد دارند در زمینه مدیریت شبکه، درخواست هاي کاربران، تغييرات،مشکلات و پروژه ها سرويس Manageengine ServiceDesk دانش و مهارت لازم را به طور منسجم کسب نمایند.این دوره کامل آموزشي، از مبانی شبکه و مفاهیم بنیادی مبتني بر ITIL آغاز گردیده و سپس وارد مباحث مدیریت درخواست ها، شبکه پروژه ها و... ميشود در نهايت طراحی، راه اندازی، عیب یابی و مدیریت راهبري سرويس در دستور کار آموزشي خواهد بود.
ITILImage originally posted on ITIL Infographics, ServiceDesk Plus Blog
پکيج آموزش ويژه سرويس Manageengine ServiceDesk
این دوره شامل دوره های ذیل است:
Administration
Relations Project Management
Service UI
Service Implement
Service Catalog
Change Management
Request Management
ITIL Instruction
Reporting
Contract Management
Solution Management
SCAN Asset
Troubleshooting
Backup
Mobile
جمع ساعت کل دوره : ۲۴ ساعت-
فرم درخواست دروه آموزشی
مدیران شبکه
مهندسین شبکه
مسئولین پشتیبانی شبکه
تکنسین های شبکه
مشاورین و مدیران سیستم های شبکه
کلیه علاقه مندان به مباحث شبکه
اين دوره شامل :
ManageEngine ServiceDesk+
بسته های ويژه مدانت با هدف تعیین راه شغلی برای علاقمندان به مدارک بین المللی طراحی و ایجاد گردیده است.
افرادی که در ابتدای راه کسب دانش در حوزه های تخصصی فناوری اطلاعات هستند، با وجود تعداد زیاد مدارک و دوره ها، در انتخاب دوره های مناسب و توالی گذراندن آنها با توجه به آینده شغلی که در نظر دارند دچار سردرگمی می شوند.
تاکنون دوره ها با توجه به گرایش تخصصی خاص در نظر گرفته می شد.اینبار مدانت با توجه به تجربه طولانی خود در برگزاری این دوره ها و آگاهی کامل از بازار کاری که در انتظار افراد دارای مدارک بین المللی می باشد، اقدام به تعریف بسته های ويژه مبتنی بر موقعیت و مسیر شغلی تخصصی علاوه بر گرایش و دانش تخصصی نموده است.
در این بسته ها دوره هایی که برای رسیدن به موقعیت شغلی مربوطه لازم است و توالی گذراندن آنها مد نظر قرار گرفته و علاوه بر آن، از نقاط اشتراک این دوره ها نیز جهت کنار هم چیده شدن آنها نیز استفاده شده است.
افراد پس از گذراندن این بسته ها قابلیت کار در سمت شغلی مرتبط با پک را داشته و با دانش کاربردی و کافی برای آینده ای مطمئن وارد بازار کار خواهند شد. طبق تجربه چندین ساله مدانت در برگزاری دوره ها به صور
ت پک ، مزایای این گونه پک ها به شرح ذیل می باشد:
به دلیل برگزاری دوره ها به صورت پیوسته ، وقفه ای بین تشکیل دوره ها ایجاد نگردیده و از اتلاف وقت متقاضی و انتظار برای تشکیل دوره بعدی جلوگیری می گردد . مطالبی که تکراری بوده و هم پوشانی دارند یکبار به طور کامل ارائه گردیده و از اتلاف وقت بر روی موارد تکراری و یا بیان نیمه کاره مطالب تا تکمیل آن در دوره بعدی جلوگیری می گردد . افراد کلاس از ابتدا تا پایان دوره یکسان بوده ، با دانش هماهنگ پیش رفته و ورود افراد جدید با دانش متفاوت که موجب اتلاف وقت می گردد باعث اختلال در کار مدرس نمی گردد .
با توجه به اینکه مدرس امکان برنامه ریزی برای کل ساعات را دارا می باشد ، امکان انجام سناریوهای عملی و کامل با دانش مناسب در دوره وجود خواهد داشت .
حداکثر دانش در حداقل زمان به متقاضی منتقل شده و با توجه به پیوسته بودن دوره ها ، دانش پژوهان دانش یک متخصص کامل را کسب نموده و انگیزه لازم را برای کار و آزمون به دست می آورند .
موقعيت شغلی و استخدامی بهتر با توجه به تخصص و دانش بدست مي آيد چه بسا مدارج زيادي در دنيا هست اما بي ترديد مهمترين سرويسهايي که يک مدير يا کارشناس شبکه بايد بدان مسلط باشد تا به نوعي جايگاه شغلي خود را بطور فزاينده اي محکم سازد سرويس دسک و يا مديريت خدمات انفورماتيک مورد تاًييد شرکت زوهو و سرويس دسک است. که :
دريافت حقوق بيشتر با توجه به نوع تخصص اثبات دانش فنی و عملی در زمينه کار با جديدترين تکنولوژيهای جاوا و مديريت خدمات انفورماتيک،
دستيابی به بخش ويژه سايت مدانت جهت دارندگان مدارک
امکان دريافت لوگوها
مشاهده وضعيت مدرک.
را براي شما به ارمغان خواهد آورد.
Administration
Relations Project Management
Service UI
Service Implement
Service Catalog
Change Management
Request Management
ITIL Instruction
Reporting
Contract Management
Solution Management
SCAN Asset
Troubleshooting
Backup
Mobile
بصورت اختصاصی پس از اعلام نیاز کارفرما
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت