اکتبر 24, 2023
در پیت‌استاپ، تخصص‌تان را به رخ بکشید!

در پیت‌استاپ، تخصص‌تان را به رخ بکشید!

پیت استاپ یعنی: چاله، گودال و توقف کوتاه برای انجام تعمیرات و نگهداری در طول یک مسابقه | یک خدمت رایگان از مدانت! مدانت خدمات پرسش […]
ژوئن 7, 2023

غلط‌‌گیر باش و جایزه بگیر!

غلط‌گیر باش و جایزه بگیر! برنامه از این قرارست که لینک یک مقاله‌ی تخصصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات بویژه چارچوب ITIL را در لینکدین مدانت منتشر می‌کنیم […]
آوریل 25, 2023

گواهینامه‌ی شرکت SERVIEW CERTIFEDTOOL

گواهینامه‌ی شرکت SERVIEW CERTIFEDTOOL با تصدیق ۱۳ تمرین از ITIL4 به نرم‌افزار سرویس دسک پلاس اعطا شد! پکیج سوئیت کامل سرویس دسک پلاس موفق شد گواهینامه‌ی […]
جولای 12, 2021

مدیریت نقاط پایانی با دسکتاپ سنترال

مدیریت نقاط پایانی با دسکتاپ سنترال دسکتاپ سنترال یک بازیگر خلاق در زمینه‌ی مدیریت نقاط پایانی است نقاط پایانی یا Endpoint-ها به مجموعه‌ی ایستگاه‌های کاری، سرورها، […]
جولای 12, 2021

مدیریت دسترسی ممتاز با PAM360

مدیریت دسترسی ممتاز با PAM360 دورکاری و لزوم ارایه دسترسی ریموت همیشه داستان‌های خودش را داشته و دارد. برخی دسترسی‌ها سطح بالاست این یعنی کاربر مورد […]
ژوئن 21, 2021
موتوری برای حافظت از سرقت داده‌ها

معرفی محصول جدید Manageengine Device Control Plus

Manageengine Device Control Plus موتوری برای حافظت از سرقت داده‌هافقط داشتن ایمیل یا دسترسی اینترنت باعث افشای اطلاعات نمی‌شود. استفاده از هر دستگاه قابل جابجایی مانند […]
آوریل 14, 2021

Browser Security Plus چیست!؟

Browser Security Plus چیست!؟ کرونا، لزوم ارتباطات راه دور و استفاده از وب‌سایت‌ها، وب‌اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای کسب و کار تحت وب را بیشتر از هر زمانی […]
آوریل 19, 2020

استخدام در مدانت

شرکت مدانت از متخصصین و علاقمندان در ردیف‌های شغلی زیر دعوت به‌همکاری می‌کند: لینک فرم درخواست همکاری
آگوست 21, 2019

عقد تفاهم‌نامه همکاری تجاری شرکت ‌مدانت و شرکت ‌‌داده‌پردازی‌آبشار

در راستای گسترش همکاری و بهبود ارایه خدمات به سازمان ها شرکت مدانت بهمراه شرکت داده پردازی آبشار تفاهم نامه همکاری تجاری امضا کرده اند که […]
آگوست 1, 2016

سرویس کاتالوگ یا کاتالوگی برای ارایه خدمات انفورماتیک!

آگوست 1, 2016

دلایل انتخاب سرویس دسک

ژوئن 18, 2016

یکپارچه سازی Manageengine Servicedesk با سایر سرویسها

ژوئن 16, 2016

دانشنامه مدانت، کانال موفقیت

ژوئن 16, 2016

سازمان خود را منفجر کنید!

می 28, 2016

گزارش تکمیلی دومین کارگاه سرویس دسک

دیروز ۷ام خرداد دومین کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک برگزار شد! باتوجه به تمایل فراوان مهندسین، مدیران و مشتریان گرامی، دوره حضوری «نحوه راه […]
آوریل 23, 2016

پکیج آموزشی ویژه سرویس Manageengine ServiceDesk

آوریل 19, 2016

کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک

آوریل 13, 2016

تازه های سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

آوریل 13, 2016

بهترین راهنمای تجربی نصب مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

فوریه 23, 2016

بهترین راهنمای تجربی برای نصب و راه اندازی سامانه مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

فوریه 22, 2016

چگونگی اطلاع رسانی به کارشناسان هنگام وقوع یک رخداد پس از ساعت اداری در ؟
Manageengine Servicedesk

دسامبر 6, 2015

طراحی سایت حرفه ای

احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت حرفه ای هستید و قصد راه اندازی سایت خود با بالاترین کیفیت ممکن را دارید. اما اصولا […]
دسامبر 5, 2015

کاربرد Manageengine ServiceDesk

  سامانه تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران درون یک سازمان/شرکت است این سرویس( ManageEngine ServiceDesk Plus) براساس برترین […]
دسامبر 5, 2015
آشنایی با بخش های مهم سرویس دسک
نوامبر 23, 2015

شرح و تعاریف پورتال

اسم پورتال ها را زیاد شنیده ایم، اما شاید برای برخی از ما این سوال پیش آمده باشد که واقعا یک پورتال چیست؟ چه ویژگی ها […]
نوامبر 18, 2015

سامانه مديريت درخواست هاي کاربران

قريب ٧ سال از استقرار مبحث itil در يكي از بزرگترين مجموعه هاي اقتصادي مي گذشت و با استفاده از ابزار سرويس دسک شرکت Manageengine توانستيم هزينه […]
نوامبر 11, 2015

فروشگاه كازيو راه اندازي شد

كازيو فروشگاه محصولات دانلودي كازيو زير مجموعه مدانت راه اندازي شد اين فروشگاه با محوريت پوشش بسياري از نيازمنديهاي حوزه انفورماتيک دستاوري عظيم و ساده براي […]
اکتبر 30, 2015

سرویس دسک شرکت زوهو

قریب ١٢ سال است که در راه اندازی سرویس دسک شرکت زوهو تجربه های بسیار مفیدی حاصل شده بهترین انتخاب شما در ایران بی شک تیّم […]
آگوست 18, 2015

الگوی طراحی وب سایت منطبق با استاندارد جهانی

طرح وب سایت Be – طرح حرفه ای وب سایتReviewed by bigtheme on Aug 11Rating: 5.0 اینبار هم دوباره یکی از بهترین پوسته های وب سایت […]
آگوست 10, 2015

ساختار ITIL

جزئیات کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات نسخه ۲ پشتیبانی سرویس نظام پشتیبانی سرویس ITIL بر روی کاربر سرویس ICT متمرکز شده‌است و وظیفه اصلی آن تضمین دسترسی […]
آگوست 10, 2015

بهبود مداوم سرویس با ITIL و Service Desk

بهبود مداوم سرویس شرح کوتاه مرتب‌سازی و مرتب‌سازی دوباره سرویس‌های IT به منظور تغییر نیازهای تجاری انجام می‌شود به آن دلیل که ثبات، باعث رو به […]
آگوست 10, 2015

مفهوم و تاریخچه مدیریت خدمات انفورماتیک ITIL

در اوایل دهه ۸۰ میلادی آی‌بی‌ام مفهوم سیستم‌های اصلی در چهار جلد با عنوان یک سیستم مدیریت برای سامانه‌های اطلاعاتی منتشر کرد. این‌ها به عنوان نشریات […]
آگوست 10, 2015

ویژگی ها و قابلیت های ManageEngine ServiceDesk Plus

آگوست 10, 2015

امکانات جدید در Manage Engine ServiceDesk Plus 9.1

امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1 آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1   در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه […]
جولای 29, 2015

خرید بسته کامل نرم افزاری بومی سازی شده
Manage Engine ServiceDesk Plus

جولای 29, 2015

فارسی ساز Manage Engine ServiceDesk Plus

جولای 29, 2015

رایانش ابری

مختصر: رایانش ابری مدلی است برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعه‌ای از منابع کامپیوتری قابل تغییر و پیکربندی […]
جولای 12, 2015
معرفی کوتاه پورتال سازمانی: دوران تکنولوژی حاضر با فشار بسيار زياد در راستاي برآورده سازي خواسته هايي همچون کاهش هزينه ها وتاًمين حداکثر سرويسهاي ممکن براي […]
ژوئن 8, 2015

مدیریت خدمات انفورماتیک

آنچه در این سیستم موفق جهانی گنجانده شده مدیریت های بی نظیری … بسته کاملا زیبا، اختصاصی و بومی سازی شده نرم افزار کاربردی : Manageengine […]
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت