شرکت مدانت

"C-suite" به مجموعه‌ای از مدیران ارشد یک سازمان اشاره دارد که بالاترین رده‌های اجرایی را در اختیار دارند. این اصطلاح از حرف "C" در ابتدای عنوان‌های شغلی این افراد گرفته شده است، مانند:

- CEO (Chief Executive Officer): مدیرعامل
- CFO (Chief Financial Officer): مدیر مالی
- COO (Chief Operating Officer): مدیر عملیاتی
- CTO (Chief Technology Officer): مدیر فناوری اطلاعات
- CIO (Chief Information Officer): مدیر ارشد اطلاعات

این افراد مسئول تصمیم‌گیری‌های کلیدی و استراتژیک در سازمان هستند و معمولاً نقش‌های مدیریتی و نظارتی بالایی دارند. "C-suite" همچنین به تیم یا گروهی از این مدیران اشاره دارد که در روند برنامه‌ریزی و هدایت کلی سازمان نقش دارند.
همکاری، تعامل و حمایت پایدار این نقش‌های کلیدی برای پیشبرد موفق چارچوب ITIL یک ضرورت است!
www.MedaNet.ir


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت