خبرنامه مدانت، دنیایی اطلاعات بهروز را در حوزهی مدیریت فناوری اطلاعات به شما میدهد
MedaNet Newsletter
به روز باشید!
ITIL 4 all
ITIL چهار برای همه
- چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت] شرکتهای خدمات اینترنتی، سرویسی که ارائه میکنند جزو اساسیترین سرویسهای جهان امروز است چه اپراتورهای مخابراتی و […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده] مراکز داده، یا دیتاسنترها قلب تپندهي فناوری کسبوکارهای امروزی است. بدون آنها چیزی برای عرضه وجود ندارد. این […]
- چارچوب ITIL برای همه! [ شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ ] شرکتهای ارائهدهندهی هاستینگ، سرورهای مجازی، ابری، SSL و خدمات دامین، بهعنوان کارگزاران بخشی فناوری وب همیشه […]
- چارچوب ITIL برای همه! [وبمسترها] سئوکاران، پشتیبانان وبسایت و درنهایت وبمسترها، با طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر وب مواجهه هستند اغلب به روشهای سنتی […]
- چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه] کنترل پروژه و ارزیابی پیشرفت آن بر اساس منابع همیشه دغدغه کارفرمایان و مجریان در هر حوزهای است […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سختافزار] سختافزارها بنیادیترین نیازمندی در کسبوکارهای امروزی است بدون آنها عملاً هیچچیزی وجود ندارد. از طرفی هزینههای نگهداری و مدیریت […]
- چارچوب ITIL برای همه! [تحلیلگران] دادهای که تبدیل به اطلاعات نشود، مشتی کاراکتر بیخاصیت است و همچنین اطلاعاتی که تبدیل به راهکار نشود، مشتی گزارش […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعهی نرمافزار] برنامهنویسان و تیم توسعه نرمافزاری به دلیل درگیر شدن با محیطهای برنامهنویسی و باگتریگرها معمولاً دلخوشی نسبت به […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت] کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیتهای دسترسی هستند برای انجام […]
- چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان] کارشناسان پیشخوان یا سطح لایهی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون […]
MedaNet Articles
مقالات تخصصی مدانت
- نحوه تهیه نسخه پشتیبان در SDP-MSP توجه داشته باشید: در نسخه 10.6، هنگام اجرای عملیات پشتیبانگیری با استفاده از […]
- در دنیای پیچیده و پرسرعت فناوری امروز، انتخاب نرمافزار مناسب برای مدیریت میز خدمت میتواند تأثیر بزرگی در کارایی […]
- در دنیای فناوری اطلاعات و خدمات مدیریت شده، دو ابزار محبوب برای ارائه خدمات ITSM وجود دارند: ServiceDesk Plus […]
- آخرین نسخه سرویس دسک پلاس، شما را شگفتزده میکند… سرویس دسک پلاس اکنون هوشمندتر است! واتساپ، مهمان جدید سرویس […]
- ادغام سرویس دسک پلاس با OpManager میتواند به بهبود فرآیندهای مدیریت خدمات IT کمک کند. این ادغام میتواند به […]
- بیش از ۷ روش برای ورود داراییها به نرمافزار سرویس دسک پلاس وجود دارد. مدیریت داراییهای IT یکی از […]
- پورتهای مختلفی که در سرویس دسک پلاس (ServiceDesk Plus) استفاده میشوند، برای برقراری ارتباط صحیح و امن بین اجزای […]
- اهمیت بهروزرسانی نرمافزار: سپری در برابر آسیبپذیریهای امنیتی شکی نیست امنیت اطلاعات از مهمترین اولویتها برای سازمانها و کاربران […]
- اولویت، هزینه، زمان و نتیجه در پیادهسازی ITIL اولویت، هزینه، زمان و نتیجه: ۴ مسئلهی مهم و حیاتی در […]
- پیادهسازی ISMS در ابزارهای ITIL خوب میدانید که مدیریت امنیت اطلاعات یکی از تمرینات ITIL است؛ از طرفی سیستم […]