دلایل انتخاب سرویس دسک

یکی از بهترین دلایل که مشتریان عزیز برای انتخاب سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک یا سرویس تیکنیگ Manageengine Servicedesk باید لحاظ کنند اینست که این سرویس مبتنی بر کدنویسی جاوا دارای امنیت و سرعت بسیار مناسبی است به انضمام اینکه این سرویس که ماحصل تجربه چندین ساله بهترین مدیران انفورماتیک دنیاست کاملا بر پایه ITIL پیاده سازی شده و مناسب سازمان هایی است که بدنبال اخد مجوزهای ISO و یا استاندارد سازی سازمانی مبتنی بر ITIL هستند . با سرویس تکیتینگ شما علاوه بر مدیریت درخواست ها بصورت تیکت قابلیت های منحصری نظیر:
مدیریت دارایی ها
و مدیریت پروژه را بصورت یکپارچه در کنار هم خواهید داشت.این سرویس همکنون در جهان با پوشش 100.000 سازمان بزرگ و با 29 زبان که فارسی مدانت الحاقی آنست مجموعا با 30 زبان زنده دنیا ارایه شده که قریب 185 کشور در جهان و 750.000 کارشناس از آن استفاده می کنند. اگرچه در کشور شاهد تولید نمونه هایی شبیه این سرویس هستیم اما ضمن احترام به برنامه نویسان بومی باید به عرض برسانیم که این سرویس در قبال چنین برنامه هایی بسیار فراتر و قدرتمندتر ظهور کرده و قادرست تا کارایی ارایه خدمات پشتیبانی و خدمات انفورماتیکی را در حداکثر رضایتمندی پوشش دهد در کنار این هجمه عظیم از قابلیت های این سرویس مدانت نیز به کوشش کارشناسان خود اقدام به پیاده سازی و اسقرار این ابزار قدرتمند در سازمان ها کرده و امیدست کارفرمایان گرامی ضمن لحاظ قراردادن موارد یاد شده سازمان خود را به این مهم سوق دهند تا بدون تردید شاهد ارایه یک سرویس مطلوب به کاربران خود باشند!
سرویس دسک مدانت با محوریت:
مدیریت درخواست های کاربران،
مدیریت دارایی ها،
مدیریت تجهیزات انفورماتیکی،
مدیریت مشکلات و مدیریت تغییرات،
بطور کامل مبحث عظیم ITIL را پوشش می هد و در مقوله های: ارایه خدمات پایگاه داده،
توزیع خودکار درخواست ها،
قوانین ارایه سطح خدمات یا SLA
قوانین تجاری گزارشگیری،
چت با کاربر
اتصال به سرویس ایمیل،
اتصال به سرویس پیامک و ایمیل
پشتبانی چندین سایت بطورهمزمان
به انضمام آرشیو دیتا توانسته تا مبحث اتوماسیون شدن بسیاری از فرایندها بطور کامل در دست بگیرد.
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت