امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1
آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1
 
  • در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه بر رفع خطاهای و قابلیت پایداری بیشتر سرویس service stability باگ های نرم افزاری برطرف شده، امکانات جانبی مناسبی هم به آن افزوده شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    گردش کار تغییرات
  • مدیریت پروژه و ارسال گانت چارت، لیست کارها و نقاط عطف پروژه به فرمت pdf
    بهبود درخواست خدمات
  • بهبود سورس برنامه جهت پایداری بیشتر سرویس
  • امکان بومی سازی فیلدهای قوانین رخدادها برای فرم درخواست
  • امکان  پیکربندی گزینه ها برای جستجوی راهکارها
  • پیگیری درخواست در همان لحظه از طریق موبایل اندروید و آیفون توسط درخواست کننده
  • افزودن رابط کاربری بهتر جهت ثبت درخواست
    سطل زباله برای درخواست ها
    وب سرویس برای بخش CMDB
    سفارشی سازی داشبورد
    ایجاد رابطه بین درخواست خدمات و سفارش خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت