تا تحول دیجیتال سازمان کنار شماییم!
MedaNet Academy
یک ارزش دیجیتالی شوید!

-
محاسبگر سن دقیق
1 مطالب مرتبط برای افزایش سطح دانش شما: مدیریت هوشمند داراییهای دیجیتال مدیریت دارایی دیجیتال، کلید طلایی موفقیت در دنیای امروز است… نقش ITIL در تحول دیجیتال تحول دیجیتال: راهی به سوی بهبود کارایی و رضایت مشتری… هنر پیشبینی زمان و مدیریت کارآمد پروژهها با PERT تکنیک محاسبه زمان PERT در مدیریت مدیریت پروژه در…
-
Touchless Service Desk چیست؟
«میز خدمات بدون تماس» (Touchless Service Desk) نسل جدیدی از میزهای خدمات فناوری اطلاعات است که با تکیه بر اتوماسیون، هوش مصنوعی و رباتهای نرمافزاری، بسیاری از فرآیندهای پشتیبانی را بدون نیاز به تعامل مستقیم با تکنسینها انجام میدهد. کاربران میتوانند درخواستهای خود را از طریق پورتال آنلاین، چتبات یا اپلیکیشن موبایل ثبت کنند و…
-
میز خدمات بدون تماس
«میز خدمات بدون تماس» یا Touchless Service Desk در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) به سیستمی گفته میشود که کاربران و تکنسینها میتوانند بسیاری از فرآیندهای پشتیبانی و خدمات را بدون نیاز به تعامل مستقیم یا تماس فیزیکی انجام دهند. این مفهوم بیشتر بر اتوماسیون، هوش مصنوعی، و خودکارسازی فرآیندها تکیه دارد تا کارایی…
-
مربع جادویی گارتنر برای برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
گزارش Magic Quadrant برای برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات۲ سپتامبر ۲۰۲۵ برنامههای هوش مصنوعی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)، ابزارهایی هستند که از هوش مصنوعی برای تقویت و گسترش گردشکارهای ITSM استفاده میکنند تا راهنماییها و اقدامات هوشمندی را در اختیار مدیران زیرساخت و عملیات (I&O) و تیمهای پشتیبانی فناوری…
-
چگونه ITIL4 مودا را نابود میکند؟
Muda در فلسفه و روشهای بهبود فرآیند، به معنای هدررفت یا فعالیتهای بدون ارزش افزوده است. هدف آن شناسایی و حذف فعالیتهایی است که منابع سازمان را مصرف میکنند اما برای مشتری یا محصول ارزشی خلق نمیکنند. Muda میتواند شامل زمان تلفشده، حرکت غیرضروری کارکنان، موجودی اضافی، تولید بیش از حد، نقصها و دوبارهکاریها باشد.…
-
Muda چیست؟
Muda یک کلمه ژاپنی است و در فلسفه و روشهای بهبود فرآیند، به معنای هدررفت یا فعالیتهای بدون ارزش افزوده است. این مفهوم از تولید ناب (Lean Manufacturing) نشأت میگیرد و هدف آن شناسایی و حذف فعالیتهایی است که منابع سازمان را مصرف میکنند اما برای مشتری یا محصول ارزشی خلق نمیکنند. Muda میتواند شامل…
-
نگاشت جریان ارزش VSM
خب، بیایید تا به شما نشان دهیم چگونه میتوان فرآیندهایی که ساعتها طول میکشند ولی نتیجهای ندارند را تغییر داد! با Value Stream Mapping (VSM) کل مسیر کارتان را شفاف میبینید: چه فعالیتهایی واقعاً ارزشآفرین هستند و چه بخشهایی فقط هدررفت وقت و منابع (Muda) هستند. از ثبت درخواست یک پرینتر تا مدیریت خرابی سرور،…
-
PinkVERIFY چیست؟
PinkVERIFY® معتبرترین برنامه ارزیابی و صدور گواهی ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در جهان است. این برنامه از سال ۱۹۹۹ توسط شرکت Pink Elephant ایجاد شده و هدف آن تضمین انطباق ابزارها با بهترین رویهها و استانداردهای جهانی است. تمرکز اصلی PinkVERIFY روی فرآیندهای کلیدی ITSM مانند مدیریت رخداد، تغییر، مشکل و پیکربندی است.…
-
حوزههای PinkVERIFY
معرفی PinkVERIFY® میدانید که ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) نقش حیاتی در موفقیت سازمانها دارند. اما سؤال اصلی همیشه این بوده است: کدام ابزار واقعاً مطابق با بهترین رویههای جهانی است؟اینجاست که PinkVERIFY® وارد میشود؛ معتبرترین مهر تأیید صنعت که سالهاست معیار انتخاب و اعتماد متخصصان IT در سراسر جهان به شمار میرود. تاریخچه…
-
استاندارد نامگذاری داراییهای فناوری اطلاعات (IT Assets)
هر سازمانی روشی برای شناسایی داراییهایش استفاده میکند. یکی بارکد میزند یکی شماره اموال میچسباند. یکی اسم مینویسد و یکی…اما همه اینها چالش برانگیزند و با بزرگ شدن سازمان و تغییرات مکرر خاصیت همیشگی، مفهوم و سادگی خود را از دست میدهند.. تصور کنید وارد یک انبار بزرگ و نامرتب میشوید. جعبههای بیشماری روی هم…
-
یک سپر امنیتی جدید در جنگ سایبری!
Endpoint Central و افزونه Endpoint Security: لایه حفاظتی نوین شما فرض کنید سازمان شما یک قلعه مستحکم است. دیوارهای آن (شبکه اصلی) بلند و نیرومند هستند، اما دروازههای متعددی دارد که کارکنان از آنها عبور میکنند (نقاط پایانی نظیر لپتاپها و تلفنهای همراه). صرفنظر از استحکام دیوارهای اصلی، اگر دروازهای بدون محافظ بماند، قلعه در…
-
تجربه دیجیتال کارمندان!
تجربه دیجیتال کارمندان یا Digital Employee Experience چیست و چرا اهمیت دارد؟ شرکت ManageEngine محصولی دارد بنام DEX Manager Plus که بهصورت کامل به مفهوم DEX، اهمیت آن و چگونگی بهبود تجربه دیجیتال کارکنان میپردازد. در این مطلب، مدانت به مفهوم DEX و ابزار منیجاجین در این حوزه و سایر ابزارهایی مانند Single Sign-On (SSO)،…

شما نیز متخصص یکی از محصولات یا حوزههای زیر باشید!
IT Service Management
ITSM
IT Operations Management
ITOM
- ManageEngine OpManager
- ManageEngine NetFlow Analyzer
- ManageEngine Network Configuration Manager
- ManageEngine Applications Manager
- ManageEngine OpUtils
IT Asset Management
ITAM
- ManageEngine Asset Explorer
- ManageEngine Patch Management
- ManageEngine Endpoint Central
- ManageEngine ServiceDesk Plus
Security & Event Managemnt
SIEM
- ManageEngine ADAudit Plus
- ManageEngine PasswordManager Pro
- ManageEngine EventLog Analyzer
- ManageEngine Data Security
- ManageEngine Firewall Analyzer
- ManageEngine PAM360
Window Server Management
WSM
- ManageEngine ADManager Plus
- ManageEngine ADSelfService Plus
- ManageEngine Exchange Reporter Plus
- ManageEngine Recovery Manager Plus
Enterprie Service Management
ESM
- ManageEngine ServiceDesk Plus
- ManageEngine Asset Explorer
- ManageEngine Support Center
- Manageengine SDP MSP

و صدها مقاله علمی اختصاصی در مدانت
یک اعتبار حرفهای بدست بیاورید…
حرفهای که باشید اثرگذارترید!
دنیایی مستندات آموزشی و مقالات تخصصی ناب و منحصر در سایت مدانت هست قبل، هنگام یا بعد از آموزش آنها را بخوانید و بلوغ فناوری خود را افزایش دهید!
اگر توانایی آموزش دارید به مدانت بپیوندید ↗
