شرکت مدانت

 

سامانه تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران درون یک سازمان/شرکت است این سرویس( ManageEngine ServiceDesk Plus) براساس برترین تجربیات مدیریتی در حوزه مدیریت IT که همان ITIL نام دارد  یا بعبارتی Best Practice  طراحی و توسعه پیدا کرده است نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا قراردادهای کاری، شناسه سخت افزاری و نرم افزاری، مشکلات، تغییرات، روابط میان اجزای مختلف واحد IT را مدیریت نمائید و در نهایت براساس اطلاعات وارد شده گزارش گیری نموده و تحلیل داشته باشید. بدلیل اینکه تصمیم گیری در حوزه IT امری مهم به شمار می آید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus به شما کمک می کند تا تصمیمات خود را براساس واقعیت های موجود در واحد IT اتخاذ نمائید. نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus توسط بیش از ۲۰۰۰۰ هزار مدیر IT در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲۹ زبان دنیا ترجمه شده است.

شرکت مهندسی مدانت با طولانی ترین سابقه فعالیت بر رووی این سرویس اقدام به تولید تقویم شمسی سرویس دسک، ترجمه و فارسی سازی نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus ، تولید فرم های ، تولید فرایندهای ایرانی و سازگار با سازمان های داخلی کشور سفارشی سازی و... نموده است.

از قابلیت های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱) مدیریت درخواست های کاربران

۲) مدیریت مشکلات و تغییرات

۳) مدیریت و اسکن خودکار سخت افزارها و نرم افزار های موجود بروی کامپیوترها از طریق شبکه

۴) پنل کاربری برای کاربران به منظور پیگیری و اعلام شکل

۵) امکان پایگاه دانش به منظور ثبت تجربه های کاری و اشتراک گذاری ان در میان کاربران و کارشناسان

۶) CMDB : مدیریت روابط اجزای مرتبط با واحد IT

۷) مدیریت و ثبت درخواست های فرایند خریدهای مرتبط با واحد IT

۸) مدیریت قراردادهای همکاری با پیمانکاران حوزه IT

۹) گزارش ساز بسیار پیشرفته برای تهیه انواع گزارشی ماتریسی و گرافیکی ۲ و ۳ بعدی با امکان ذخیره سازی گزارشات برای دسترسی های آتی

۱۰) دارای webservice, servlet, reset برای اتصال از طریق سایر نرم افزارهای سازمان

۱۱) قابلیت اتصال و احراز هویت کاربران از طریق Active Directory, LDAP

۱۲) فرم ساز و قالب ساز جهت سفارشی نمودن فرم درخواست خدمات و مشکلات

۱۳) امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ خدمات به منظور تسریع در ثبت و ارائه خدمات

۱۴) امکان اتصال به ایمیل سازمانی به منظور دریافت درخواست ها و اطلاع رسانی کاربران

۱۵) امکان تعریف Rule به منظور خودکارسازی توزیع و دسته بندی درخواست ها

۱۶) امکان بومی سازی سرویس

و.... امکان درج اعلامیه های فوری در پورتال کاربر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت