شرکت مدانت

سیستم ارزش خدمات (Service Value System - SVS) در ITIL 4

سیستم ارزش خدمات (SVS) قلب چارچوب ITIL 4 است و به عنوان یک مدل جامع برای مدیریت خدمات IT در نظر گرفته می‌شود. هدف SVS این است که سازمان‌ها بتوانند از طریق مدیریت مؤثر فرآیندها، منابع و قابلیت‌ها، ارزش واقعی را به مشتریان و کسب‌وکار ارائه دهند.

در ITIL 4، SVS شامل تمام اجزایی است که برای مدیریت مؤثر خدمات IT و تولید ارزش به کار گرفته می‌شوند. این سیستم به طور کلی حول چند عنصر کلیدی شکل گرفته که به کمک آنها خدمات بهبود می‌یابند و ارزش‌آفرینی تسهیل می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت