شرکت مدانت

در ITIL 4، مفهوم Engage یکی از شش فعالیت کلیدی زنجیره ارزش خدمات (SVS) است که به تعامل مؤثر با ذی‌نفعان داخلی و خارجی می‌پردازد. این فعالیت شامل درک نیازها، انتظارات و بازخورد مشتریان، کاربران، تأمین‌کنندگان و شرکای تجاری است تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه‌شده مطابق با ارزش مورد انتظار هستند. Engage به بهبود روابط، افزایش شفافیت و تسهیل همکاری میان تیم‌ها کمک می‌کند. این تعاملات در فرآیندهای کلیدی مانند مدیریت درخواست‌ها، مدیریت روابط و هماهنگی تأمین‌کنندگان نقش مهمی دارند. ITIL 4 تأکید دارد که Engage نباید صرفاً ارتباط یک‌طرفه باشد، بلکه باید مبتنی بر گوش‌دادن فعال و درک متقابل باشد. این فعالیت، اطلاعات لازم را برای سایر مراحل زنجیره ارزش فراهم کرده و تضمین می‌کند که تصمیمات و اقدامات سازمانی همسو با نیازهای واقعی کسب‌وکار باشند. جزییات بیشتر...


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت