راه حل جامع پشتیبانی شبکه و کاربران ساپورت سنتر مدانت
GET IN TOUCH
MedaNet Support Center
کاهش هزینه نگهداری، کاهش ریسکهای امنیتی و افزایش ارزش کسبوکار با مدانت
بسیاری از سازمانها هر ساله پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت، کاربران، پرینترها را پیمانکاران مختلف میسپارند. مشکلی که اکثر این سازمانها دارند افزایش هزینههای نگهداری است که هرساله بجای کاهش هزینههای عملیاتی، به ارقام آن افزوده میشود و البته کیفیت نیز پایین میآید. زیرا اکثر مجریان و پیمانکاران با چارچوب ITIL و البته حوزههای سیستمهای امنیت اطلاعات ISMS، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM آشنا نیستند و اهم خدمات آنان چیزی نیست جز آتشنشانیهای روزمره که کمترین بهبود را بهمراه دارد و همین عدم بهبود مستمر هرساله هزینههای سرسامآوری را به سازمان تحمیل میکنند. اساس نگهداری شبکه و زیرساخت کاهش نرخ خرابیهاست نه رفع هزاران خرابی!
بنابراین بدون داشتن تفکر ITIL هیچ پیمانکاری قادر به ارایه راهکارهای بهبود مستمر نخواهد بود. مدانت با داشتن متخصصین و اشراف کامل به چارچوب و ابزارهای ITIL برنامهای تحت عنوان ساپورت سنتر تدوین کرده تا سازمانها را بینیاز به هزینههای سنگین نگهداری شبکه کند.
بطور خلاصه، مدانت در زمینهی ارایهی ابزارهای نوین، پشتیبانی کاربران، شبکه و اطلاعات، علاوه بر بکارگیری تمرینات ITIL، مدیریت، کنترل و نظارت دقیق دسترسی ممتاز را بر روی منابع سازمانی شما مهیا میکند.
بیشتر بدانید بهتر انتخاب میکنید ↗
مدانت خود مجری چارچوب ITIL و ارایهدهندهی ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است ازاینرو نگاه و توانایی ما در قیاس با بسیاری از پیمانکاران متفاوت است. ما بنا داریم که شبکهی شما آنقدر بهبود یابد که تمامی خدمات خود را به بهترین وجه و بر پایهی استانداردهای ارایه خدمات در کلاس جهانی ارایه کنید…
Network Support
خدمات پشتیبانی شبکه و کاربران با نگاه ITIL را فقط از مدانت بخواهید!
خدمات پشتیبانی و نگهداری تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری شامل:
- عملیات کامل پسیو و اکتیو شبکه
- اجرای خدمات ارتقا و بهبود سختافزارها.
- پایش و نظارت بر عملکرد صحيح تجهیزات و سرویسهای سازمانی.
- ايجاد تغييرات جديد به منظور بهبود کيفيت کارکرد سرویس.
- تدوین و ترسیم نقشه توپولوژی و لایه ۲ شبکه.
- بروزرساني تنظيمات مربوط به پروتکلهای ارتباطی.
خدمات پشتیبانی از تجهیزات امنیتی
- شناسایی آسیبپذیریها و ارائه گزارشات از وضعيت شبکه و تهديدات موجود
- نگهداري و بروزرساني فایروالهای نرمافزاری و سخت افزاري سازمان Fortigate و Mikrotik و …
- بررسي وضعيت امنيت کلي شبکه با هدف کاهش ريسک
- ايجاد و کنترل دسترسي ممتاز کاربران به منابع شبکه
- طراحي و اجراي سياستهاي امنيتی
خدمات نصب ، راه اندازی، ارتقاء و بروزرسانی
- ارتقاء OS سرور/کلاینت/ فایروال و سوئیچها و روترها.
- پوشش سرويسهای شبکه نظیر:CX, Active Directory, DNS, DHCP, 3ESX, VoIP – Windows, Linux-WSUS, FTP, Mail Server , EMC- SAN/NAS- Backup Service , SIEM -Antivirus, UTM,Firewall ,Fax Server, SAN V-Center – Wireless – MPLS
- نصب و ارتقای نرمافزارها و سامانههای سازمانی
خدمات طراحی، پیاده سازی و نگهداری بستر سرورهای مجازی
- مجازیسازی بر اساس تکنولوژی VMWare و یا Ducker
- مجازی سازی دیتاسنتر
- مجازی سازی دسکتاپ
- مجازی سازی شبکه
- مجازی سازی استوریج
- طراحی نقشهی زیرساخت مجازی
- ارتقا و بهبود سرویس مجازی سازی
- و…
خدمات پایش، نظارت و مانیتورینگ
- راهاندازي و بروز رساني سامانه مانيتورينگ
- ارزیابی عملکرد سرورها به صورت روزانه
- ارائه گزارش به کارفرما از وضعيت سرورها و سایر تجهیزات زیرساخت شبکه
- تدوین سند خطاهای شناخته شده
- عیبیابی مشکلات و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها
خدمات ارائه مشاوره
- در خصوص اجرا و راه اندازي شبکه اينترانت بين شعب/ واحدهاي تابعه سازمان
- مشاوره بهبود زیرساخت
- مشاوره تدوین سند جامع بلوغ فناوری اطلاعات
- مشاوره ICT Master Plan
- ارایه مشاوره راهکارهای مدیریتی حاکمیت فناوری اطلاعات COBIT
- ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات
خدمات آموزشی
- آموزش چارچوب ITIL
- آموزش مدیریت دارایی ITAM
- آموزش مدیریت زیرساخت ITIM
- آموزش مدیریت عملیات شبکه ITOM
- آموزش سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM
- آموزش مدیریت خدمات سازمانی ESM
- آموزش ICDL/Network+
- و….
خدمات PM و بازبینی دورهای تجهیزات شبکه:
- بازبيني و PM دورهای کلیه اتاق سرور/دیتاسنتر و کلیه تجهیزات سروری و کلاینتی
- بازبيني و PM دورهای کلیه سرویسهای سازمانی
- بازبيني و PM دورهای کلیه دیتابیسهای نرمافزاری
- بازبيني و PM دورهای تجهیزات ارتباطی شبکه
- و….
خدمات مهندسی خرید
- ارزیابی فرروشندگان و تامینکنندگان معتبر
- ارزیابی هزینهی خدمات یا محصولات بر اساس کیفیت و نتایج
- تدوین پلانهای جامع توسعه زیرساخت نرمافزاری و سختافزاری
- کنترل ردلاین جهت کاهش هزینههای خرید
- تامین و خرید تجهیزات زیرساخت و تجهیزات کاربری و تجهیزات ارتباطی
خدمات مدانت در ارتباط با سرویس Network Support
ابزارهای ارتباطی و پشتیبانی
سیستم مدیریت درخواست
- ابزار سیستم مدیریت خدمات
- ابزار سرویس چت آنلاین
- ابزار سرویس ایمیل سازمانی
- سیستم پرسش و پاسخ
- ابزارهای اندازه گیری شاخصهای عملکرد مبتنی بر هوش تجاری
پیادهسازی
خدمات مشاوره، آموزش و پیادهسازی سرویس.
- مشاوره
- پیادهسازی و آموزش ITIL
- ادغام سرویس ها
- پایش و نظارت بر شبکه
- پشتیبانی کاربران
پشتیبانی
خدمات پشتیبانی با تعداد تیکت نامحدود.
- پشتیبانی حضوری
- پشتیبانی ریموت
- پشتیبانی 24/7
Powerful 360 degree protection for the digital age.
مدیریت خدمات
مدیریت شبکه، سرور و برنامه یکپارچه
تجزیه و تحلیل فناوری اطلاعات با قابلیت هوش مصنوعی
مدیریت و امنیت یکپارچه نقطه پایانی
راهکار یکپارچه SIEM با قابلیت DLP و CASB
امنیت دسترسی ممتاز کامل
مدیریت دسترسی برای اکوسیستم های ترکیبی
نظارت بر عملکرد سرور و برنامه
مستندات آموزشی مرتبط
- مدیریت دسترسی ممتاز چیست!؟
- اهمیت کنترل دسترسی در مدیریت امنیت اطلاعات
- ادغام سرویس PAM با Endpoint Central