راه حل جامع پشتیبانی شبکه و کاربران ساپورت سنتر مدانت


GET IN TOUCH

MedaNet Support Center

کاهش هزینه نگهداری، کاهش ریسک‌های امنیتی و افزایش ارزش کسب‌وکار با مدانت

بسیاری از سازمان‌ها هر ساله پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت، کاربران، پرینترها را پیمانکاران مختلف می‌سپارند. مشکلی که اکثر این سازمان‌ها دارند افزایش هزینه‌های نگهداری است که هرساله بجای کاهش هزینه‌های عملیاتی، به ارقام آن افزوده می‌شود و البته کیفیت نیز پایین می‌آید. زیرا اکثر مجریان و پیمانکاران با چارچوب ITIL و البته حوزه‌های سیستم‌های امنیت اطلاعات ISMS، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM آشنا نیستند و اهم خدمات آنان چیزی نیست جز آتشنشانی‌های روزمره که کمترین بهبود را بهمراه دارد و همین عدم بهبود مستمر هرساله هزینه‌های سرسام‌آوری را به سازمان تحمیل می‌کنند. اساس نگهداری شبکه و زیرساخت کاهش نرخ‌ خرابی‌هاست نه رفع هزاران خرابی!

بنابراین بدون داشتن تفکر ITIL هیچ پیمانکاری قادر به ارایه راهکارهای بهبود مستمر نخواهد بود. مدانت با داشتن متخصصین و اشراف کامل به چارچوب و ابزارهای ITIL برنامه‌ای تحت عنوان ساپورت سنتر تدوین کرده تا سازمان‌ها را بی‌نیاز به هزینه‌های سنگین نگهداری شبکه کند.

بطور خلاصه، مدانت در زمینه‌ی ارایه‌ی ابزارهای نوین، پشتیبانی کاربران، شبکه و اطلاعات، علاوه بر بکارگیری تمرینات ITIL، مدیریت، کنترل و نظارت دقیق دسترسی ممتاز را بر روی منابع سازمانی شما مهیا می‌کند.

بیشتر بدانید بهتر انتخاب می‌کنید ↗

مدانت خود مجری چارچوب ITIL و ارایه‌دهنده‌ی ابزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است ازاین‌رو نگاه و توانایی ما در قیاس با بسیاری از پیمانکاران متفاوت است. ما بنا داریم که شبکه‌ی شما آنقدر بهبود یابد که تمامی خدمات خود را به بهترین وجه و بر پایه‌ی استانداردهای ارایه خدمات در کلاس جهانی ارایه کنید…

Network Support

خدمات پشتیبانی شبکه و کاربران با نگاه ITIL را فقط از مدانت بخواهید!

خدمات پشتیبانی و نگهداری تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شامل:

  • عملیات کامل پسیو و اکتیو شبکه
  • اجرای خدمات ارتقا و بهبود سخت‌افزارها.
  • پایش و نظارت بر عملکرد صحيح تجهیزات و سرویس‌های سازمانی.
  • ايجاد تغييرات جديد به منظور بهبود کيفيت کارکرد سرویس.
  • تدوین و ترسیم نقشه توپولوژی و لایه ۲ شبکه.
  • بروزرساني تنظيمات مربوط به پروتکل‌های ارتباطی.

خدمات پشتیبانی از تجهیزات امنیتی

  • شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و ارائه گزارشات از وضعيت شبکه و تهديدات موجود
  • نگهداري و بروزرساني فایروال‌های نرم‌افزاری و سخت افزاري سازمان Fortigate و Mikrotik و …
  • بررسي وضعيت امنيت کلي شبکه با هدف کاهش ريسک
  • ايجاد و کنترل دسترسي ممتاز کاربران به منابع شبکه
  • طراحي و اجراي سياست‌هاي امنيتی

خدمات نصب ، راه اندازی، ارتقاء و بروزرسانی

  • ارتقاء OS سرور/کلاینت/ فایروال و سوئیچ‌ها و روترها.
  • پوشش سرويس‌های شبکه نظیر:CX, Active Directory, DNS, DHCP, 3ESX, VoIP – Windows, Linux-WSUS, FTP, Mail Server , EMC- SAN/NAS- Backup Service , SIEM -Antivirus, UTM,Firewall ,Fax Server, SAN V-Center – Wireless – MPLS
  • نصب و ارتقای نرم‌افزارها و سامانه‌های سازمانی

خدمات طراحی، پیاده سازی و نگهداری بستر سرورهای مجازی

  • مجازی‌سازی بر اساس تکنولوژی VMWare و یا Ducker
  • مجازی سازی دیتاسنتر
  • مجازی سازی دسکتاپ
  • مجازی سازی شبکه
  • مجازی سازی استوریج
  • طراحی نقشه‌ی زیرساخت مجازی
  • ارتقا و بهبود سرویس مجازی سازی
  • و…

خدمات پایش، نظارت و مانیتورینگ

  • راه‌اندازي و بروز رساني سامانه مانيتورينگ
  • ارزیابی عملکرد سرورها به صورت روزانه
  • ارائه گزارش به کارفرما از وضعيت سرورها و سایر تجهیزات زیرساخت شبکه
  • تدوین سند خطاهای شناخته شده
  • عیب‌یابی مشکلات و ارائه راهکار جهت برطرف کردن آنها

 خدمات ارائه مشاوره

  • در خصوص اجرا و راه اندازي شبکه اينترانت بين شعب/ واحدهاي تابعه سازمان
  • مشاوره بهبود زیرساخت
  • مشاوره تدوین سند جامع بلوغ فناوری اطلاعات
  • مشاوره ICT Master Plan
  • ارایه مشاوره راهکارهای مدیریتی حاکمیت فناوری اطلاعات COBIT
  • ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات

خدمات آموزشی

  • آموزش چارچوب ITIL
  • آموزش مدیریت دارایی ITAM
  • آموزش مدیریت زیرساخت ITIM
  • آموزش مدیریت عملیات شبکه ITOM
  • آموزش سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM
  • آموزش مدیریت خدمات سازمانی ESM
  • آموزش ICDL/Network+
  • و….

خدمات PM و بازبینی دوره‌ای تجهیزات شبکه:

  • بازبيني و PM دوره‌ای کلیه اتاق سرور/دیتاسنتر و کلیه تجهیزات سروری و کلاینتی
  • بازبيني و PM دوره‌ای کلیه سرویس‌های سازمانی
  • بازبيني و PM دوره‌ای کلیه دیتابیس‌های نرم‌افزاری
  • بازبيني و PM دوره‌ای تجهیزات ارتباطی شبکه
  • و….

خدمات مهندسی خرید

  • ارزیابی فرروشندگان و تامین‌کنندگان معتبر
  • ارزیابی هزینه‌ی خدمات یا محصولات بر اساس کیفیت و نتایج
  • تدوین پلان‌های جامع توسعه‌ زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • کنترل ردلاین جهت کاهش هزینه‌های خرید
  • تامین و خرید تجهیزات زیرساخت و تجهیزات کاربری و تجهیزات ارتباطی

خدمات مدانت در ارتباط با سرویس Network Support

Powerful 360 degree protection for the digital age.


۱

مدیریت خدمات

۲

مدیریت شبکه، سرور و برنامه یکپارچه

۳

تجزیه و تحلیل فناوری اطلاعات با قابلیت هوش مصنوعی

۴

مدیریت و امنیت یکپارچه نقطه پایانی

۵

راهکار یکپارچه SIEM با قابلیت DLP و CASB

۶

امنیت دسترسی ممتاز کامل

۷

مدیریت دسترسی برای اکوسیستم های ترکیبی

۸

نظارت بر عملکرد سرور و برنامه

مستندات آموزشی مرتبط

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت