به مدانت تکیه کنید…

MedaNet Support Plan

مثل کوه پشتتان هستیم!

ManageEngine ↗

اگر سرویس را زیر بار بردهاید اما نگران نگهداری و پشتیبانی آن هستید این پلان‌‌ها برای شماست!

MedaNet ↗

اگر نیروهایی که سرویس را پیاده‌سازی کرده‌اند اما از سازمان رفته‌اند این پلان‌ها برای شماست!


کلیات خدمات پشتیبانی سرویس‌های مدانت

جای دوری نروید و به پایین صفحه هم نگاهی بیندازید…

  • امکان سفارشی سازی و ساخت پلان پشتیبانی مدنظر شما وجود دارد. در اینصورت لطفا ریز آیتم‌های مدنظر را ایمیل فرمایید به آدرس Support@MedaNet.ir.
  • امکان استقرار نیروی مقیم به هر تعدادی که لازم باشد در سازمان‌ها وجود دارد.
  • امکان ارایه‌ی خدمات پشتیبانی با SLA بسیار فوری و در ۱۵ دقیقه برای سازمانهایی با حساسیت بسیار بسیار بالا مقدور است.
  • خدمات پشتیبانی با عقد قرارداد رسمی یا فاکتوری ارایه می‌شود.
  • تخفیف ویژه برای سازمان‌هایی که سایر خدمات مرتبط با آن سرویس را از مدانت دریافت کرده‌اند.
  • تخفیف تمدید خدمات پشتیبانی درصورت کاهش نرخ تیکت‌های آن سازمان برای سال‌های آتی.
  • امکان سفارش خدمات پشتیبانی بصورت ماهانه.
  • مراتب پیاده‌سازی، استقرار، طراحی فرم و فرایند، ارایه یا تمدیدلایسنس، توسعه محصول، یکپارچه‌سازی با محصولات سازمانی، اسکریپت‌نویسی، کویری دیتابیس، تولید گزارشات سفارشی، ارتقای نسخ قبلی به نسخ جدید و یا دیتا اینتری جداگانه محاسبه می‌شود.

جزییات خدمات پشتیبانی سرویس‌ها دقیقاً شامل چه مواردی می‌شود:

در زیر جدول خدمات پشتیبانی سرویس را مشاهده می‌کنید و این را با خدمات پیاده‌سازی اشتباه نگیرید:

خدمت پشتیبانیتوضیحاتپلان
رفع اشکال و پشتیبانی فنیتشخیص و حل مشکلات نرم‌افزاری و خطاهای سیستم
رفع مشکلات مربوط به نصب، راه‌اندازی، و عملکرد برنامه
رفع مشکلات امنیتی و سایر خطاهای فنی
تمامی پلان‌ها
نصب و پیکربندی مجدد نرم‌افزارنصب و راه‌اندازی یا بازنصب نرم‌افزار
تنظیمات اولیه برای هم‌راستایی با نیازهای سازمان
پیکربندی اجزای مختلف نرم‌افزار مانند پایگاه داده و شبکه
ارایه راهنمایی‌های مرتبط با این تغییرات
تمامی پلان‌ها
آموزش و مشاوره‌ی آنلاینآموزش راهبران سرویس برای استفاده صحیح از نرم‌افزار
تهیه و ارائه راهنماهای مکتوب و ویدئویی
برگزاری جلسات آموزشی آنلاین یا حضوری
فقط پلان پریمیوم و ویژه
دریافت آپدیت و ارتقای نرم‌افزاربرنامه‌ریزی و اجرای به‌روزرسانی‌ها و ارتقاء به نسخه‌های جدید
حل مشکلات بعد از به‌روزرسانی و سازگاری با نسخه‌های قبلی
اطلاع‌رسانی به راهبران در مورد ویژگی‌های جدید
فقط پلان پریمیوم و ویژه
مدیریت درخواست‌ها و مشکلاتثبت و پیگیری درخواست‌ها از طریق سیستم تیکتینگ مدانت
دسترسی به مجموعه راهکارها و مستندات آموزشی
ارائه زمان‌بندی و وضعیت پیشرفت درخواست‌ها
ارزیابی اولویت‌ها و تخصیص تیم فنی به درخواست‌ها
تمامی پلان‌ها
پشتیبانی از قابلیت‌های خاصمدیریت امنیت نرم‌افزار و تنظیمات مربوط به دسترسی‌ها
پشتیبانی از قابلیت‌های خاص مانند ارتباط با سیستم‌های دیگر (اکتیودایرکتوری، ایمیل و ابزارهای مدیریتی و…
رفع مشکلات مربوط به این قابلیت‌ها
ارایه راهنمایی‌های مرتبط با این قابلیت‌ها
تمامی پلان‌ها
گزارش‌دهی و تحلیلارائه گزارش‌های پیشرفته و تحلیلی از عملکرد نرم‌افزار
جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل مشکلات تکراری و روندهای عمومی
ارائه راهکارها و پیشنهادات برای بهبود کارایی
تمامی پلان‌ها
گزارش راندمان و سلامت سرویسنظارت مستمر بر عملکرد نرم‌افزار و سرورها
بررسی وضعیت سلامت سیستم و شناسایی مشکلات بالقوه
ارائه گزارش‌های دقیق از میزان کارایی، سرعت، و استفاده از منابع (CPU، RAM، ذخیره‌سازی)
تحلیل مشکلات احتمالی و ارایه پیشنهادات برای بهبود عملکرد
فقط پلان پریمیوم و ویژه
ریکاوری سرویسبازیابی سرویس‌ها و سیستم‌ها بعد از خرابی یا مشکلات فنی
شبیه‌سازی سناریوهای اضطراری برای اطمینان از قابلیت بازیابی سیستم‌ها
اجرای تست‌های ریکاوری برای اطمینان از کارکرد صحیح و بی‌وقفه سرویس‌ها در مواقع بحرانی
استفاده از ابزارهای خودکار برای بازیابی سرویس‌ها
تمامی پلان‌ها
بکاپ‌گیری از اطلاعات و بازگردانی آنبرنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های بکاپ‌گیری دوره‌ای از داده‌ها و تنظیمات نرم‌افزار
ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن داده‌ها (در محل و یا در فضای شبکه)
اطمینان از بازگردانی موفقیت‌آمیز داده‌ها و پیکربندی‌ها در صورت بروز خطا یا خرابی
تمامی پلان‌ها
جابجایی و انتقال سروربرنامه‌ریزی و انجام انتقال داده‌ها و سیستم‌ها از یک سرور به سرور جدید
انتقال داده‌ها و اطلاعات با حداقل توقف سیستم و بدون از دست دادن داده‌ها
اطمینان از پیکربندی صحیح سرور جدید و هم‌راستایی با نیازهای سیستم
آزمایش عملکرد و پایداری سرور جدید بعد از انتقال برای تضمین بی‌وقفه بودن سرویس‌ها
تمامی پلان‌ها

این جدول کمک می‌کند تا خدمات پشتیبانی نرم‌افزار سرویس دسک به‌طور روشن و مرتب مشخص شوند.

نکته: ارایه آپدیت در پلان پریمیموم و ویژه فقط درصورت تهیه لایسنس‌ از مدانت یا ManageEngine یا سایر وندورهای معتبر و با امکان AMS قابل ارایه است.

پشتیبانی، راهی بسوی صرفه‌جویی در هزینه است!

مدانت علاوه بر خدمات پشتیبانی، خدمات آموزش، پیاده‌سازی، استقرار و توسعه و فروش لایسنس سرویس‌های ManageEngine را نیز ارایه می‌دهد.

اگر پیاده‌سازی مدنظرتان است سری به این صفحه بزنید…

پشتیبانی سبد کاملی از محصولات ManageEngine را با مدانت تجربه کنید…

IT Operations Management

ITOM

  • ManageEngine OpManager
  • ManageEngine NetFlow Analyzer
  • ManageEngine Network Configuration Manager
  • ManageEngine Applications Manager
  • ManageEngine OpUtils

IT Asset Management

ITAM

Security & Event Managemnt

SIEM

Window Server Management

WSM

Enterprie Service Management

ESM

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت