شرکت مدانت

پکیج آموزشی ویژه سرویس ManageEngine ServiceDesk Plus شرکت مدانت شامل مجموعه‌ای از آموزش‌های آنلاین، کتاب، ویدیو، مستندات و راهکارهای تست شده و سایر مواد آموزشی است که به دانشجویان کمک می‌کند تا از این نرم‌افزار به بهترین نحو استفاده کنند و قابلیت‌های آن را به طور مؤثر پیاده‌سازی کنند. این پکیج‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • معرفی نرم‌افزار و رابط کاربری: آموزش مبانی ITIL و رابط کاربری ManageEngine ServiceDesk Plus، شامل نحوه ناوبری، استفاده از داشبوردها و درک ماژول‌های مختلف.
  • مدیریت درخواست‌ها و حوادث: آموزش نحوه مدیریت و پیگیری درخواست‌ها و حوادث، از جمله ثبت، تخصیص، و حل و فصل درخواست‌ها.
  • مدیریت درخواست‌ها و حوادث: آموزش نحوه مدیریت و پیگیری درخواست‌ها و حوادث، از جمله ثبت، تخصیص، و حل و فصل درخواست‌ها.
  • مدیریت تغییرات و مشکلات: نحوه مدیریت تغییرات، مشکلات و فعالیت‌های مرتبط با آن‌ها در نرم‌افزار.
  • مدیریت دارایی‌ها و پیکربندی: آموزش چگونگی پیگیری و مدیریت دارایی‌های IT، از جمله ثبت و مدیریت پیکربندی‌ها و ارتباطات آن‌ها.

برای دوره‌های پیشرفته آموزش ManageEngine ServiceDesk Plus که شامل تمامی موارد مورد نظر شما است، برنامه آموزشی جامع به شرح زیر است. این برنامه به کارشناسان و مدیران کمک می‌کند تا به طور مؤثر از قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار بهره‌برداری کنند و مهارت‌های لازم برای مدیریت مؤثر خدمات IT را کسب نمایند.

سرفصل
مدیریت حوادث (Incident Management)
مدیریت درخواست‌ها (Request Management)
مدیریت تغییرات (Change Management)
مدیریت مشکلات (Problem Management)
مدیریت دارایی (Asset Management)
پیکربندی و روابط (Configuration and Relationships)
مدیریت امنیت (Security Management)
مدیریت تامین‌کنندگان (Supplier Management)
مدیریت انتشار (Release Management)
مدیریت رویداد (Event Management)
گزارش‌گیری و اندازه‌گیری (Reporting and Measurement)
مدیریت پروژه (Project Management)
مدیریت راهکار (Solution Management)
سفارشی‌سازی و پیکربندی
گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها
  • افزایش کارایی: با آموزش‌های جامع، کاربران می‌توانند از تمام قابلیت‌های نرم‌افزار بهره‌برداری کرده و کارایی خود را افزایش دهند.
  • سفارشی‌سازی بهتر: آشنایی با امکانات سفارشی‌سازی نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند تا نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خاص سازمان خود تنظیم کنند.
  • تصمیم‌گیری بهتر: با توانایی تحلیل داده‌ها و گزارش‌گیری دقیق، مدیران می‌توانند تصمیمات بهتری در زمینه مدیریت خدمات IT اتخاذ کنند.
  • کاهش زمان و هزینه‌ها: آموزش‌های مؤثر به کاربران کمک می‌کند تا زمان و هزینه‌های مرتبط با پشتیبانی و مدیریت IT را کاهش دهند.

برای دسترسی به این پکیج‌های آموزشی، همین الان شروع کنید...


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت