«میز خدمات بدون تماس» (Touchless Service Desk) نسل جدیدی از میزهای خدمات فناوری اطلاعات است که با تکیه بر اتوماسیون، هوش مصنوعی و رباتهای نرمافزاری، بسیاری از فرآیندهای پشتیبانی را بدون نیاز به تعامل مستقیم با تکنسینها انجام میدهد. کاربران میتوانند درخواستهای خود را از طریق پورتال آنلاین، چتبات یا اپلیکیشن موبایل ثبت کنند و سیستم به صورت خودکار آنها را پردازش، اولویتبندی و در صورت نیاز به تیم مناسب هدایت میکند. این رویکرد باعث کاهش چشمگیر زمان پاسخدهی و افزایش رضایت کاربران میشود، در حالی که نیاز به نیروی انسانی برای انجام کارهای تکراری کاهش مییابد.. جزییات بیشتر...