OutlookPlus Add-in for ServiceDesk Plus
OutlookPlus Add-ins for ServiceDesk
با پلاگینهای سفارشی مدانت، سرویس دسک پلاس را قدرتمندتر و جذابتر کردیم!
برخی از فیچرهای ManageEngine نیازهای سفارشی مشتریان را پوشش نمیدهد؛ دپارتمان تولید و مهندسی مدانت پلاگینهای سفارشی را برای افزایش سطح قابلیتهای سرویس و رفع نیازهای سفارشی مشتریان ارایه کرده که درصورت تمایل میتوانید آنها را خریداری کنید تا به سرویس دسک پلاس سازمان شما افزوده شود.

افزونه ثبت و رهگیری درخواست در Outlook با API Add-in
سناریو:
Outlook جزو محبوبترین سرویسهای مکاتبات سازمانی مبتنی بر ایمیل است. با اینحال کاربران اکثر سازمانها فاقد #ایمیل_سازمانی هستند؛ بنابراین بجز ورود به #سرویس_دسک امکان #ثبت_درخواست ندارند. یا ممکن است ایمیل داشته باشند اما ارتباط با سرور ایمیل به مشکل بخورد.
برخی نیز #آوتلوک دارند اما ایمیلهای شخصیشان را روی آن تنظیم کردهاند و یا ایمیل سازمانی دارند اما سازمان تصمیم گرفته که امکان ثبت درخواست از طریق ایمیل- بدلیل وابستگی به سرور ایمیل بعنوان گره میانی- را غیرفعال کند.
اگرچه لازمست کاربران حتماً از #پورتال_سلف_سرویس وارد شوند اما بسیاری اوقات آنان تمایلی به این کار ندارند و یا دنبال دمدستیترین و سادهترین راه هستند.
برای پذیرش ابزارهای ITIL در سطح تمام کاربران، لازمست نهایت سازگاری و هماهنگی، سادهسازی و سفارشی کردن را لحاظ کنید.
این موارد سناریوهایی است که نیاز به یک پلاگین سرویس دسک در آوتلوک را ضروری کرده.
#پلاگین سرویس دسک در Outlook که توسط مدانت تولید شده، یک افزونه بر پایهي API و قابل دسترس از طریق Ribbon Bar و Task Pane است که سبب بهبود کارایی و سرعت کاربران میشود چراکه با استفاده از این پلاگین، آنان قادر خواهند بود بدون نیاز به جابجایی بین برنامهها یا صفحات مختلف، با پشتیبانی ارتباط مستقیم بگیرند ضمن آنکه این ابزار سبب دسترسپذیری آسانتر برای کاربران نیز خواهد شد.
پیش نمایش
افزونه آتلوکپلاس، یک پلاگین ارتباطی است که توانایی دریافت کلید API و آدرس سرور سرویس دسک را دارد و فرم ثبت درخواست از طریق آتلوک را فراهم میکند و سپس کد رهگیری و جزییات درخواست ثبت شده را به کاربر برمیگرداند. این افزونه دقیقا تمام پیکربندی فرم رخداد را ابتدا واکشی و فیلدهای دستهبندی/دستهبندی فرعی و مورد را بر اساس آن در اختیار کاربر میگذارد.

امکانات:
- واکشی خودکار دستهبندی و دستهبندی فرعی و مورد از پیکربندی کاتالوگ خدمات در سرویس دسک پلاس
- ثبت درخواست با API
- گزارشگیری از لیست درخواستهای کاربر توسط خود کاربر
- صدور لیست درخواست به فایل Excel
- رهگیری وضعیت درخواستهای ثبت شده
چالش:
اگر این پلاگین را نداشته باشید!
- اگر کاربران فاقد ایمیل باشند قادر به ثبت درخواست نیستند.
- اگر کاربران وارد سرویس دسک نشوند قادر به ثبت و رهگیری درخواست نیستند.
راهکار:
اگر این پلاگین را داشته باشید.
- از طریق API بلافاصله درخواستهای کاربران سایت را دریافت میکنید.
- کد رهگیری به کاربران میدهید.
- نیازی به بستر سرویس ایمیل برای ارتباط ندارید.
- ارتباط سریعتر و تجربه کاربری بهتری به مشتریان ارایه میکنید.
قابلیتها:
آتلوک پلاس
- ثبت درخواست در سرویس دسک پلاس از طریق API
- نمایش کد رهگیری
- جلوگیری از ثبت درخواست با موضوع تکراری
- ساخت خودکار درخواستکننده در سرویس دسک
- امکان سفارشی سازی آسان


بیشتر بدانید بهتر انتخاب میکنید ↗
مزایای پلاگینهای مدانت:
- برنامهنویسی امن و بدون بارترافیکی مازاد
- رابط کاربری جذاب و کاربرپسند
- نصب آسان و کم حجم
- امکان سفارشی سازی توسط مشتری
- استفاده از آخرین تکنولوژی برنامهنویسی
- سازگار با تمام نسخههای سرویس دسک پلاس و نسخههای آتلوک
- فعالسازی رایگان توسط کارشناسان مدانت
..
