امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1
آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1
- در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه بر رفع خطاهای و قابلیت پایداری بیشتر سرویس service stability باگ های نرم افزاری برطرف شده، امکانات جانبی مناسبی هم به آن افزوده شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
گردش کار تغییرات
- مدیریت پروژه و ارسال گانت چارت، لیست کارها و نقاط عطف پروژه به فرمت pdf
بهبود درخواست خدمات
- بهبود سورس برنامه جهت پایداری بیشتر سرویس
- امکان بومی سازی فیلدهای قوانین رخدادها برای فرم درخواست
- امکان پیکربندی گزینه ها برای جستجوی راهکارها
- پیگیری درخواست در همان لحظه از طریق موبایل اندروید و آیفون توسط درخواست کننده
- افزودن رابط کاربری بهتر جهت ثبت درخواست
سطل زباله برای درخواست ها
وب سرویس برای بخش CMDB
سفارشی سازی داشبورد
ایجاد رابطه بین درخواست خدمات و سفارش خرید