شرکت مدانت

Known Error (خطای شناخته‌شده) به وضعیتی اطلاق می‌شود که یک نقص یا مشکل در یک سیستم یا نرم‌افزار شناسایی شده، اما هنوز برطرف نشده است. این مفهوم در مدیریت خدمات IT و به‌ویژه در چارچوب ITIL (IT Infrastructure Library) کاربرد دارد.

زمانی که یک مشکل شناسایی می‌شود و راه‌حل موقتی برای آن وجود دارد، آن را به عنوان یک خطای شناخته‌شده ثبت می‌کنند. این اطلاعات به تیم‌های پشتیبانی کمک می‌کند تا هنگام مواجهه با مشکلات مشابه، سریع‌تر عمل کنند و به مشتریان راه‌حل‌های موقتی ارائه دهند.

هدف از مدیریت خطاهای شناخته‌شده، به حداقل رساندن تأثیر این خطاها بر عملکرد کسب‌وکار و ارتقاء کیفیت خدمات است. ثبت و پیگیری این خطاها به بهبود فرآیندها و کاهش وقوع مجدد آن‌ها کمک می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت