يکپارچه سازي سرويس دسک با ساير سرويسها

در سرويس دسک Manageengine ServiceDesk يا سامانه مديريت خدمات انفورماتيک بسياري از مشتريان مي پرسند آيا امکان يکپارچه سازي و تلفيق اين سرويس با ساير سرويس هاي اتوماسيون سارماني و ... وجود دارد؟
که با قاطعيت اعلام مي کنيم :
بله

در سرويس دسک Manageengine ServiceDesk رابط کاربري يا API هست که از طريق وب سرويس به شما امکان برقراري ارتباط با ساير سرويس ها را ميدهد.

بصورت پيش فرض خود سامانه خدمات انفورماتيک امکان اتصال به:

1- سرويس ايميل سازماني
2- سرويس اکتيو دايرکتوري
3- سرويس پيامکي
4- سرويس هاي جانبي شرکت زوهو و Manageengine
را داراست حال اگر ميخواهيد اين سرويس، اطلاعاتي را از ساير نرم افزارهاي موجود در سازمان شما واکشي کند به يک رابط کاربري ديگري احتياج هست.
براي اين منظور از طريق API امکان اتصال با 4 دستور افزودن/ويرايش/ به روز رساني و حذف را در کار خود دارد.
البته متذکر مي شويم بيشتر اهم فعاليت سرويس دسک مبتني بر IT است لذا همگام سازي اين محصول با ابزاري نظير اتوماسيون مالي و... توجيه فني ندارد و حتي مقرون بصرفه از نظر هزينه و زمان نيست. اما مدانت با درک نيازهاي شما بهترين راهکارهاي توسعه اين سيستم را در اختيارتان خواهد گذاشت. استفاده از رابط کاربري وب سرويس با کليد ارتباطي در
سامانه هاي شکايات مشتري CRM - سيستم هاي تيکتينگ قبلي و تلفن اينترنتي يا VOIP
پيشنهاد مدانت براي توسعه اين سرويس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت