آخرين تغييرات Manageengine Servicedesk

Manageengine Servicedesk نسخه ۹٫۲ منتشر شد.
نسخه جدید از سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک یا سرویس دسک زهو تحت عنوان Manageengine Servicedesk 9 با زیر نسخه ۰٫۲ تولید شد از زمان انتشار نسخه ۹٫۱ این برنامه تاکنون تنها امکاناتی که به سرویس افزوده شده در حد افزایش راندمان سرویس و تغییرات زیرساخت برنامه است و چندان ارتباطی به نمای کاربری و یا کنترل پنل مدیریتی ندارد.
ریز تغییرات نسخه جدید بشرح ذیل است:

(منتشر شده در: ۲۰۱۶ فوریه ۱۸)
باگ شماره SD-62316:
ادمین قادر به مشاهده / اضافه کردن برخی از محتواهای زبان غیر انگلیسی بطور صحیح نیست و متن در پایگاه داده MySQL بصورت درهم نمایش داده می شود البته این موضوع در دیتابیس MS-SQL​ مشاهده نشده.
باگ شماره SD-62186:
کاربران قادر به مشاهده جزئیات درخواست در حالت در چند زبانگی بهبود در سرویس پک ۹۲۰۰ نيست
روزآوری SDF-60651:
ارتقا تامکت نسخه از ۵ به ۷٫
روزآوريSDF-61987:
ارتقا نسخه JRE به ۱٫۷
رفع مشکل باگ های SD-60312، SD-60108، SD-57847، SD-61344:

امکانات اضافي:
افزوده شدن موتور جستجو در پنل مدير سامانه/ ادمين براي يافتن سريعتر ابزارهاي مديريتي
امکان حذف درخواست بهمراه ارتباطها درخواست در ظرف 24 ساعت
افزوده شدن ارزهاي مختلف به ماژول خريد
امکان سفارشي سازي فيلدهاي درخواست در هنگام پاسخ
پشتیبانی از popup custom HTML file برای اجرای اسکریپت های سفارشی
ایجاد قوانین برای فرم ها و فیلدها به منظور سفارشی سازی هر چه بیشتر الگوهای رخداد و خدمات
اجباری نمودن درج توضیحات در حین تغییر وضعیت درخواست
امکان تولید PDF از گانت چارت پروژه، خلاصه نقشه پروژه و نقشه کارهای مرتبط
تغییرات Css​در کنترل پنل ادمین برای نمایش بهتر سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت