محبوب ترین ابزار پیاده سازی ITIL در جهان


Manageengine ServiceDesk Plus

سرویس دسک پلاس یک بازی برد- برد است اما بازی نیست! یک نرم افزار تحت وب مبتنی بر ITIL است برای مدیریت خدمات انفورماتیک، که قادر است به جای آتش نشانی های روزانه تیم پشتیبانی انفورماتیک، امکان ارایه خدمات عالی به مشتریان را فراهم سازد. با این نرم افزار در برخورد با رُخدادها و مشکلات کاربران، دیدی وسیع و کنترلی متمرکزتر از یک درگاه واحد را برای ارایه خدمات بدون خرابی خواهید داشت. طی 10 سال اجرای این سرویس در جهان، تاکنون لبخند رضایت بر لبان میلیون ها نفر اعم از مدیران، کارشناسان پشتیبانی و کاربران بطور یکسان نشسته است.
این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های کاربران، مشکلات شبکه، تغییرات زیرساخت، مدیریت پروژه، راهکارها و کنترل سفارشات خرید، قراردادها و تولید گزارشات آنلاین را داراست.

درخواست قیمت، درخواست دمو

سامانه تحت وب مدیریت خدمات انفورماتیک مبتنی بر

Manageengine Servicedesk Plus ITIL Ready

این سرویس به شما چه می‌دهد!؟


صد البته نرم افزارهای زیادی در جهان در زمینه ارایه خدمات سازمانی جود دارد اما چیزی که سرویس دسک پلاس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، مستندات آنلاین، منحنی یادگیری بسیار ساده، محیطی کاربرپسند، اگر کارشناس یا مدیر انفورماتیک هر شرکت و سازمانی که هستید سرویس دسک جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات به کاربران است برای خلق ارزش در سازمان...
فراموش نکنید این یک ابزار کاملا ضروری برای کلیه واحدهای خدماتی و بخصوص فناوری اطلاعات است
همه و همه در سرویس دسک مدانت مبتنی بر Manageengine ServiceDesk

محبوب ترین ابزار پیاده سازی ITIL با نسخه بومی سازی شده شرکت مدانت

Manageengine Servicedesk Plus ITIL Ready

تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای کردیم تا با نهایت خلاقیت، ظرافت و دقت این محصول جهانی را برای مدیران انفورماتیک و سازمان های ایران عزیزمان بومی سازی کنیم.
مدانت همواره سعی دارد تا علاوه بر بهبود خدمات، بتواند گام به گام با این محصول عظیم و محبوب، همراهتان باشد و تجلی این مهم در شعار و عمل مدانت هم نهفته است "کندو به کندو با شمائیم!"
این همراهی با انتخاب حرفه ای و هوشمندانه شما، سبب خواهد شد تا همگام با جهان، خدمات نوینی را به کاربران ارایه کنیم.

برندینگ

بازطراحی فرم لاگین و ارایه قالب گرافیکی مطابق سبک و سیاق سایر نرم افزارهای سازمانی شما

نسخه بومی‌سازی شده

ترجمه فارسی بیش از 22.000 رشته انگلیسی و ارایه الگوی صحیح نگارش فارسی همراه با ترجمه کل تور آموزشی سرویس دسک و راهنمای پیکربندی فارسی با تقویم شمسی

پشتیبانی

ارایه خدمات پشتیبانی سرویس طبق SLA و همچنین درگاه پیت استاپ و انجمن گفتگوی آنلاین

برنامه نویسی

امکان تولید کدهای وابسته در سرویس دسک بصورت Scripting با امکان ادغام با سایر برنامه های سازمانی پس از بررسی نیاز شما و ظرف کمترین زمان

آموزش

آموزش راهبر سرویس، مدیر تغییر، مدیر پروژه و مدیر خرید در کارگاه های تخصصی 1 روزه و آموزش ITIL به تمامی پرسنل و مدیران سازمان همراه با مستندات چاپی، ویدیویی و انواع ارایه های حرفه ای

گرافیک بازطراحی شده

طراحی گرافیکی 4000 آیکن بر پایه جذابیت بصری بیشتر و سفارشی سازی بیش از 500 فایل CSS برای جلوه بخشی فونت های ایرانی و راست چین
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت