کاوش، مديريت و پيگيري تمام تغييرات سخت افزاري1

کاوش، مديريت و پيگيري تمام تغييرات سخت افزاري

اسکن تمام دستگاه های ویندوزي دستگاه های لينوکسي - دستگاه های شبکه را از طریق روش اسکن ساده-دریافت اطلاعات دارایی جامع مانند مشخصات سخت افزاری، نصب نرم افزار، تاریخچه اسکن، تاریخ مالکیت دارایی، ساخت و نگهداری موجودی جداگانه برای مدیریت تمام دارایی های خود را غیر IT
مديريت پروژه2

مديريت پروژه

سازماندهی پروژه ها بر روي ميزکارتان مرکز مدیریت و کنترل پروژه های متعدد IT برای اطمینان از سازگاری. مدیریت نسخه های طرح، پیگیری پیشرفت، همکاری با تیم ها، و اندازه گیری نتایج. درج نقاط عطف برای پروژه ها و تقسيم هر مرحله به وظایف کوچکتر شناسایی وابستگی و خطرات و مدیریت منابع و هزینه در بودجه باقی بماند. نمایش همراه تغییرات آن و درخواست برای شناسایی آن حمایت از مسائل که باعث تاخیر در پروژه. تنظیم نقش ها و ارائه مجوز دسترسی به اعضای درگیر در یک پروژه خاص
ايجاد گزارشات متنوع3

ايجاد گزارشات متنوع

ایجاد سفارشی راهنما گزارش میز در يک دقیقه. بدون نياز به برنامه نویسی. ایجاد گزارش سفارشی برای ماژول های مختلف مانند درخواست، دارایی، مشکل، تغییر، و غیره امکان انتخاب چهار فرمت های مختلف مانند گزارش بشقابي، خلاصه، ماتریسي، و یا حسابرسی. امکان توليد گزارش کاربر پسند وجادويي از طریق مراحل ایجاد گزارش های سفارشی. انتخاب ستون ها، اضافه کردن فیلتر، گروه و سفارش داده ها، و خلاصه اطلاعات را با توجه به نیازهای شما. نمايش جداول و نمودار به صورت بصری تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی کمک به روند میزکار صرفه جویی در گزارش های سفارشی، برنامه، و خودکار تولید گزارش در فواصل به موقع در فرمت های مختلف.
یکپارچگی4

یکپارچگی

سازگار با سایر سیستم های فناوری با قابليت یکپارچگی اين سيستم از ادغام تنگاتنگ آن با ساير نرم افزاری نظارتي و مدیریتي شبکه های خود وبرنامه های کاربردی، رومیزی، و Active Directory. لذت ببريد چرخشي 360درجه در انفورماتيک شما!
بانک تجهيزات6

بانک تجهيزات

بانک تجهيزات يا CMDB شامل ردیابی و مدیریت تمام آیتم های پیکربندی و نقشه روابط و وابستگیهای آنهاست بصورت نماي بصري براي تجزیه و تحلیل تاثیر تغییرات جهت تصمیم گیری آگاهانه.
کاتالوگ خدمات5

کاتالوگ خدمات

بهینه سازی ارائه خدمات شامل آماده سازي فرم هاي انواع درخواست هاي از پيش تعيين شده کاربران با امکان ایجاد خدمات همراه با موافقت نامه سطح خدمات سفارشی (SLA ها) و مصوبات چند مرحله اي. اطمینان از رضایت بهتر کاربر نهایی و دید بهتر برای IT.
مديريت قراردادها و سفارشات خريد7

مديريت قراردادها و سفارشات خريد

PO يا مديريت قراردادها پیگیری خرید و قراردادها، مدیریت کاتالوگ محصول، و به طور خودکار فرآیند تصویب آنها پیگیری سخت افزار و نرم افزار قرارداد برای بهبود قبول
مديريت مشکلات8

مديريت مشکلات

در بسیاری از موارد یک رخداد مشکلی جدی و حاد به شمار می آید برای کاربران متعددی رخ می دهد. این گونه درخواست ها را می بایست بصورت ریشه ای و جدی برطرف نمود. ما با ماژول مدیریت مشکلات ManageEngine ServiceDesk plus راهکاری مجزا و جامع نسبت به رخدادهای ساده ارائه داده است. این راهکار مجزا به نام مدیرت مشکلات شناخته می شود. مدیریت مشکلات این امکان را به مدیران IT می دهد که بتوانند مشکلات حاد خود را بصورت کامل مستند سازی نمایند تا در صورت وقوع مجدد در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف نمایند
مديريت رخداد9

مديريت رخداد

یک Incident و یا رخداد یک نقص در سرویس دهی نرمال و طبیعی می باشد که بروی کاربر و یا کسب و کار اثر می گذارد. هدف از مدیریت رخداد ها این است که هر چه سریعتر شما بتوانید سرویس IT را به وضعیت طبیعی و نرمال خود در سریع ترین زمان ممکن با یک راهکار موقت و یا راهکار قطعی باز گردانید و مطمئن شوید که بروی کسب و کار شما تاثیر گذار نباشد. یک رخداد و یا Incident در واقع یک اتفاق از قبل پیش بینی نشده است که در کار سرویس های حیاتی IT خلل ایجاد می کند و می بایست در سریعترین زمان ممکن به وضعیت عادی و طبیعی خود بازگردد. Incident Management به شما کمک می کند تا IT Helpdesk را در سازمان خود پیاده سازی نمائید که مبتنی بر اولویت های کسب و کار شما باشد.
مديريت تغييرات10

مديريت تغييرات

مدیریت تغییرات را با دقت، سادگي براي برنامه ریزی، تصویب و اجرای با جریان کار خودکار و اينکه در نهايت مطمئن مي شوید که هیچ تغییر غیر مجازي بدون کسب تکليف صورت نگرفته و...

آشنایی با بخش های مهم سرویس دسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت