مدیریت مشکلات این امکان را به مدیران انفورماتیک می دهد که بتوانند مشکلات کلیدی را بصورت کامل مستند سازی نمایند تا در صورت بروز مجدد در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف نمایند.
مدیریت رخداد
مدیریت رخداد ها به این معناست که هر چه سریعتر شما بتوانید سرویس های خود را به وضعیت طبیعی و نرمال خود در سریع ترین زمان ممکن با یک راهکار موقت و یا راهکار قطعی ارایع دهید و مطمئن شوید که بروی کسب و کار شما تاثیر گذار نباشد.
مدیریت تغییرات
مانیتور کردن و پایش هر تغییر بنیادی در سرویس های شما در این بحث مستند و برای آن تدابیر و راهکارهایی اندیشیده می شود
سرویس کاتالوگ
مدیریت تولید و ایجاد کاتلوگ و منوهای سفارسی ثبت سفارش، درخواست و فرایندهای سیستمی و اتوماسیون اداری با امکان تعریف فرایند workflow
مانیتورینگ سرویس خدمات
پایش حجم کار کارشناسان، درخواستهای کاربران، سرویس ها، آمار تجهیزات و مانیتور کردن شبکه پشتیبانی از دیگر ویژگی های این سرویس است
مدیریت خرید و قراردادها
مدیریت قراردادها ، اعلام تاریخ انقضای قراردادها و فرایند مدیریتی خرید جزو بهترین ماژول های این سرویس جامع است
توسعه پذیری
قابلیت توسعه پذیری و گسترش نرم افزار با رابط نرم افزاری قوی برای یکپارچه شدن با سایر سرویسهای تحت وب و دیتابیسی
مدیریت دارایی سخت افزاری و نرم افزاری
با استفاده از این قابلیت می توانید آمار کلیه کامپیوترها و تجهیزات انفورماتیک و اداری موجود در شبکه را اسکن نمائید و از جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری و تغییرات آن در لحظه گاه شوید.
تولید گزارش
تولید بیش از یکصد هزار گزارش متنوع تک بعدی، دو بعدی، سه بعدی، ماتریسی از درخواستها، تجهیزات، و...