• منوي بخش مديريت سامانه مديريت درخواست هاي کاربران Manageengine Servicedesk
  • محيط ادمين سامانه مديريت درخواست هاي کاربران و مديريت خدمات انفورماتيک Manageengine Servicedesk

تجربه چندین ساله کارشناسان مدانت در استقرار سرویس مدیریت درخواست های انفورماتیکی در سازمان های مختلف ثابت کرده ، که این سرویس یک تغییر بزرگ در سازمان هاست و قطعا ما انسان ها با هر تغییری مقابله می کنیم بخصوص ما ایرانی ها! 🙂  و به زحمت آنرا می پذیریم، و بیشترین بازخورد عدم پذیرش هر تغییری در نگاه اول، به عدم جذابیت بصری آن باز می گردد.

اگرچه طراحی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Manage engine Service-deskبسیار حرفه ای و کاراست اما ساختار گرافیکی و فونت های پیش فرض آن به هیچ وجه جذاب و مناسب کاربران ایرانی نیست و بی شک در صورت عدم وجود محیطی کاربرپسند ، تمامی کاربران از ثبت درخواست های مشکلات خود سر باز می زنند و طفره می روند

شرکت مدا نت با طراحی آیتم ها، رنگ بندی زیبا، طراحی فرم ورود جذاب و مطابق سلیقه هر سازمان به انضمام استفاده از فونت یکان در نسخه خود شمایی به شما عرضه کرده که نمونه آن در جایی دیگر از دنیا نیست!

یک طرح گرافیکی موفق صرفا شامل تصویر نیست بلکه کیفیت کار نمایشی و بصری با محیطی آشنا برای کابران است که آن محیط را جذاب می کند!

پیشنهاد مدانت در استفاده از گرافیک بازنویسی شده بدون دستکاری در سورس برنامه این ست که با آسودگی تمام این سرویس را در سازمان خود پیاده کنید و بهترین بازخوردها را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت