ويژگي هاي سرويس مديريت خدمات انفورماتيک

Manage Engine Service Desk Plus

پورتال اطلاع رساني کاربران

پورتال اطلاع رساني کاربران


ساده ترین راهکار کاربران برای ارسال درخواست های خود بدون نیاز به تماس های تلفنی و درخواست از طریق ایمیل، استفاده از پورتال کاربران می باشد. همچنین این پورتال باعث کاهش ترافیک کاری کارشناسان واحد پشتیبانی نیز می شود در مفهومي ساده تر پورتال، صفحه نمايشي است در صفحه درخواست کاربران که کليه اطلاع رساني ها را از آن طريق مي توانيد انجام دهيد!
مديريت دارايي ها و تجهيزات انفورماتيکي

مديريت دارايي ها و تجهيزات انفورماتيکي


مديريت دارايي ها و تجهيزات انفورماتيکي يا (CMDB) يکي از بهترين ماژول هاي داخلي سیستم ManageEngine SDP است که توانايي کنترل بیشتری را در مدیریت زیر ساخت فناوری اطلاعات سازمان در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از اين قابلیت های این سیستم می توان رابطه میان موارد پیکر بندی موجود را مشخص و در نتیجه ایجاد تغییر و تحلیل تأثیر هر تغییر در کسب و کار را مورد ارزیابی قرار داد. با استفاده از اين ابزار کليه تجهيزات و دارايي ها انفورماتيکي نظير سيستمها، رک، سرور، پرينتر و... در يک محيطي جامع گردآوري و نظارت مي شود!
توافقنامه سطح سرویس دهی

توافقنامه سطح سرویس دهی


SLA يا توافقنامه سطح سرویس دهی ، ارائه خدمات به کاربران بر اساس محدودیت زمانبندی شده و ماتریس اولویت از پیش تعیین شده ممکن می سازد. سیستم Manageengine نیز دقیقا به همین صورت توافقنامه سطح سرویس دهی را مدیریت می نماید. پس از تعریف توافقنامه سطح سرویس دهی در این سیستم، می توانید پیشبرد توافقنامه سطوح سرویس را مورد ارزیابی قرار دهید و باعث افزایش رضایت مندی مشتری شوید. مثلا بطور ساده مي توانيد براي رفع مشکلات سخت افزاري يک کلاينت بازه زماني 24 ساعته در نظر بگيريد و زمانيکه اين تسک ايجاد شد کارشناس ما ملزم به رفع مشکل حداکثر ظرف 24 ساعت خواهد بود و بيش از اين ميزان، دچار تخطي شده و از SLA خارج شده و بعبارتي توافق با مشتري( کاربر) را نقض و يا زير پا گذاشته است و شما گزارشات و مانيتورينگ آنلاين اين مهم را مي توانيد مشاهده نماييد.
مدیریت رخداد

مدیریت رخداد


مدیریت رخداد يا (Incident Management) و يا در عبارتي ساده تر مديريت درخواست هاي کاربران، يکي از ويژگي هاي منحصر با کلي امکانات خاص در سرويس مديريت خدمات انفورماتيک است ، تعیین و ثبت رخداد در اثر توقف و یا بروز مشکل در خدمات فناوری اطلاعات یا یک دارایی به وجود می آیند.
نظرسنجی سطح رضایت مندی مشتری

نظرسنجی سطح رضایت مندی مشتری


نظرسنجی سطح رضایت مندی مشتری (User Survey) استفاده از سیستم نظرسنجی می توان میزان رضایت مندی مشتری از خدمات واحد پشتیبانی را مورد ارزیابی قرار داد. با استفاده از میزان ارزیابی شده می توان بهره وری واحد پشتیبانی را ارتقاء بخشید. اين سيستم نظر سنجي همراه با گزارش گيري نظرات قابل ارايه بصورت چند گزينه اي، گرافيکي و.. خواهد بود.
جستجو و جمع آوري اموال

جستجو و جمع آوري اموال


جمع آوري و جستجوی اموال (Asset Explorer) شناسایی اموال سازمان کلید اصلی فرآیند مدیریت اموال می باشد. تنها زمانی می توانید کلیه اموال خود را مدیریت کنید که کلیه آنها شناسایی شده باشند. این سیستم به شما امکان می دهد که کلیه اموال تحت شبکه سازمان را جستجو، شناسایی، و تحت کنترل قرار دهید. سیستم ServiceDesk Plus به شما امکان می دهد تا شبکه خود را، بر اساس Domain و یا رنج IP، اسکن نمایید و کلیه اموال را شناسایی نمایید. در اين سرويس با استفاده از 10 مدل کاوش دارايي آنقدر ابزار قدرتمند در دستان شما هست که هيچ سيستم و يا کلاينتي از چشم تان دور نماند.
فهرست خدمات

فهرست خدمات


فهرست خدمات (Service Cataloge) وجود فهرستی از خدمات برای ایجاد یک درخواست خدمت جدید ضروری می باشد. درخواست خدمات می تواند شامل ارسال رمز عبور مجدد، درخواست خرید لپ تاپ، تعمیر کی بورد و … باشد. اين يکي از مباحث مهم و بسيار حرفه اي اين سيستم است که بدقت برنامه نويسي شده فکرش را بکنيد شما مي توانيد 100% فرايند مشکلات را بصورت يک منوي سفارشي روي ميز کاربران بگذاريد تا آنها آسوده، پشتيباني را نوش جان کنند :)
سفارش خرید

سفارش خرید


سفارش خرید (Purchase Order Management) هر سازمان، نیازمند اطلاع از کالای مورد نیاز برای خرید، هزینه خرید، و فروشنده آن می باشد. با استفاده از این اطلاعات می توان هزینه ها را کاهش داد و قوانین را به اجرا در آورد. در فرايند گرافيکي و جذاب سفارش خريد سرويس دسک اين قابليت براحتي در دستان شماست تا کليه خريدهاي انفورماتيکي را مديريت و پايش نماييد.
مدیریت قرارداد

مدیریت قرارداد


مدیریت قرارداد (Contract Management) امکان نگهداری فهرستی از قراردادها و اطلاع از تاریخ پایان آنها با استفاده از ابزار موجود می باشد.
موتور گزارش ساز

موتور گزارش ساز


موتور گزارش ساز (Report Generator) با استفاده از موتور گزارش ساز قدرتمند این نرم افزار می توانید کلیه گزارش های خود را بدون نیاز به ابزار دیگری دریافت کنید. اين ابزار سرويس دسک بسيار بي نظير است علاوه بر صدها نمونه گزارش آنلاين و آماده امکان سفارشي ساير و يا ايجاد کوئري SQL Query دلخواه نيز ميسر است که در هيچ سيستمي شما تاکنون نديده ايد.
کنترل درخواست ها

کنترل درخواست ها


توزیع خودکار درخواست ها (Automatic Request Distribution)، الگوريتم ها متنوع پخش درخواست بين افراد مختلف با امکان دسته بندي کردن و ارسال نوع درخواست خاصي به کارشناسي خاص از ويژگي هاي ديگر Manageengine است با استفاده از این سیستم می توانید بر اساس اهمیت درخواست و همچنین در دسترس بودن کارشناسان، درخواست را به صورت خودکار توزیع کنید.
قوانین اطلاع رسانی

قوانین اطلاع رسانی


قوانین اطلاع رسانی (Notification Rules) اطلاع رسانی به کارشناسان در مواقع ارسال درخواست حیاتی می باشد. با استفاده از قوانین اطلاع رسانی می توانید به تفکیک واقعه، مشکل و یا تغییر کارشناسان مربوطه را در جریان ایجاد درخواست جدید قرار دهید.
مستندسازي

مستندسازي


پایگاه دانش (Knowledge Base) با استفاده از پایگاه دانش می توانید پاسخ مشکلات عمومی مشتریان خود را، بدون نیاز به تماس با واحد پشتیبانی یا ارسال درخواست از طریق پورتال در اختیار آنها قرار دهید. پایگاه دانش مبتنی بر وب در نرم افزار ManageEngine SDP، به مشتریان این امکان را می دهد تا پاسخ سئوالات خود را در طبقه بندی های از پیش تعیین شده مشاهده نمایند.
پشتیبانی از چند سایت

پشتیبانی از چند سایت


پشتیبانی از چند سایت (Multi-Site Support) در صورتی که سازمان شما در شعب، نمايندگي ها، ساختمان ها، مناطق و کشورهای مختلف گسترده می باشد، هر یک از کسب و کارها ممکن است دارای قواعد کسب و کار اختصاصی و یا ساعت های کاری متفاوت باشند.
سامانه کنترلي مديريت

سامانه کنترلي مديريت


کليه فرايندهاي خدمات انفورماتيک در اين سامانه قابل مديريت، کنترل و گزارشگيري است تجربه چندين ساله مدانت بوضوح روشن کرده که پياده سازي اين سرويس در سازمان ها علاوه بر کاهش نرخ درخواست ها و مشکلات تا 65% سبب 85% رضايتمندي پاسخگويي به کاربران، 90% جلوگيري از درخواست هاي تکراري و مشکلات مکرر، 100% سيستماتيک شدن کليه فرايندهاي داخلي انفورماتيک و .. شده
مانيتورينگ آنلاين

مانيتورينگ آنلاين


با برگه مانيتورينگ آنلاين حجم عظيم و در عين حال ساده اي از رخدادها، حجم کار کارشناسان، توزيع درخواست ها و دارايي ها با نمودار، چارت و اعداد و ارقامي کاملا واقعي در برابر ديگان شما قرار خواهد گرفت.
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت