Manage Engine ServiceDesk Plus فارسی

سرویس دسک یک بازی برد- برد است اما بازی نیست! یک نرم افزار تحت وب است که قادر است به جای آتش نشانی های روزانه تیم پشتیبانی انفورماتیک، امکان ارایه خدمات عالی به مشتریان را فراهم سازد. با این نرم افزار در برخورد با رُخدادها و مشکلات کاربران، دیدی وسیع و کنترلی متمرکزتر از یک درگاه واحد را برای ارایه خدمات بدون خرابی خواهید داشت. طی 10 سال اجرای این سرویس در جهان، تاکنون لبخند رضایت بر لبان میلیون ها نفر اعم از مدیران، کارشناسان پشتیبانی و کاربران بطور یکسان نشسته است.
این سامانه قابلیت مدیریت درخواست های کاربران، مشکلات شبکه، تغییرات زیرساخت، مدیریت پروژه، راهکارها و کنترل سفارشات خرید، قراردادها و تولید گزارشات آنلاین را داراست.
درخواست دمو اطلاعیه مهم لایسنس رایگان سرویس دسک پورتال

سامانه تحت وب مدیریت خدمات انفورماتیک مبتنی بر

Manageengine Servicedesk Plus ITIL Ready

مديريت رخداد9

مديريت رخداد

نگهداری رخدادها و درخواست های کاربران، واگذاری درخواست بصورت خودکار و یا دستی و یا موضوعی، نمایش زمان حل و فصل درخواست و قوانین سازمانی انجام درخواست
مديريت مشکلات8

مديريت مشکلات

ایجاد مشکل، پیوست درخواست های تکراری به مشکل ایجاد شده، حفظ سوابق حل مشکل و بستن درخواست های تکراری بصورت خودکار، امکان پیوست کردن پروژه به مشکل
مديريت تغييرات10

مديريت تغييرات

تولید گردشکارهای مختلف برای مدیریت تغییر، امکان تصویب تغییر توسط هیت مشاورین تغییر، نظارت و ردیابی تغییرات و پیاده سازی کلیه فرم ها و فرایندهای تغییر در سازمان
بانک تجهيزات6

بانک تجهيزات

ردیابی و مدیریت تمام دارایی های سازمان شامل: آیتم های پیکربندی و نقشه روابط و وابستگیهای آنها بصورت نماي بصري براي تجزیه و تحلیل تاثیر تغییرات جهت تصمیم گیری آگاهانه.
مديريت قراردادها7

مديريت قراردادها

درج و پیگیری قراردادها و اطلاع از زمان انقضای قراردادها، ایجاد ارتباط قراردادها با دارایی های سازمان، پیوست مدارک و ایجاد فیلدهای دلخواه د اضافی
کاتالوگ خدمات5

کاتالوگ خدمات

موتور فرمساز حرفه ای، شامل آماده سازي انواع فرمهای درخواست هاي از پيش تعيين شده کاربران با فرایندهای تایید چند مرحله اي. تخصیص زمان انجام و...
مدیریت پایگاه دانش3

مدیریت پایگاه دانش

امکان ایجاد انواع راهکار، فرایند تایید راهکار، انتشار راهکار برای تمامی کاربران و یا گروههای خاص، مدیریت دسترسی، مدیریت کلمات کلیدی برای جستجوی بهتر،ارایه راهکار پیشنهادی به کاربر
نظرسنجی عملکرد3

نظرسنجی عملکرد

تعریف انواع فرم های نظرسنجی، ارسال نظرسنجی پس از بستن درخواست، پیگیری و گزارش بازخورد کاربران،بهبود عملکرد کارشناسان پشتیبانی سازمان بر اساس نتایج نظرسنجی

15 دلیل برای استفاده از این سرویس

صد البته نرم افزارهای زیادی در جهان در زمینه سرویس دسک وجود دارد اما چیزی که سرویس دسک پلاس را از آنها متمایز می کند جهانی بودن محصول، پیاده سازی براساس متدهای قدرتمند و ایمن، مستندات آنلاین، منحنی یادگیری بسیار ساده، محیطی کاربرپسند، مبتنی بر تمام مفاهیم پنجگانه ITIL و وجود صدها قابلیت منحصر دیگر است.
اگر مدیر و یا مسئول انفورماتیک هر شرکت و یا سازمانی هستید سرویس دسک جزو اساسی ترین و کلیدی ترین ابزارهای لازم برای ارایه خدمات پشتیبانی به کاربران است!
و بی شک با چنین ابزار جهانی که حاصل بهترین تجربیات از مدیران انفورماتیک جهان است قادر خواهید بود علاوه بر تامین نیازهای زیر ، استاندارد خدمات پشتیبانی ITIL را پیاده سازی کنید.
فراموش نکنید شما با این سرویس همه چیز دارید!

سرویس دسک پلاس فارسی مدانت


تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای کردیم تا با نهایت خلاقیت، ظرافت و دقت این محصول جهانی را برای مدیران انفورماتیک و سازمان های ایران عزیزمان بومی سازی کنیم.
مدانت همواره سعی دارد تا علاوه بر بهبود خدمات، بتواند گام به گام با این محصول عظیم و محبوب، همراهتان باشد و تجلی این مهم در شعار و عمل مدانت هم نهفته است "کندو به کندو با شمائیم!"
این همراهی با انتخاب حرفه ای و هوشمندانه شما، سبب خواهد شد تا همگام با جهان، خدمات نوینی را به کاربران ارایه کنیم.

برندینگ

باز طراحی اختصاصی فرم لاگین و ارایه قالب گرافیکی مطابق سبک و سیاق سایر نرم افزارهای سازمانی شما برای ایجاد یک برند مستقل انفورماتیکی در سازمان

ترجمه فارسی

ترجمه فارسی بیش از 14.000 رشته انگلیسی و ارایه الگوی صحیح نگارش فارسی همراه با ترجمه کل تور آموزشی سرویس دسک

تقویم شمسی

تقویم شمسی مدانت، منحصر و کاملترین تقویم شمسی سرویس دسک است که بدون هیچ گونه پیامد ناخوشایندی در تمام بخش های نرم افزار و با تمام قدرت شما را یاری خواهد کرد.

برنامه نویسی

امکان تولید کدهای وابسته در سرویس دسک بصورت Scripting با امکان ادغام با سایر برنامه های سازمانی پس از بررسی نیاز شما و ظرف کمترین زمان

آموزش

آموزش راهبر سرویس، مدیر تغییر، مدیر پروژه و مدیر خرید در کارگاه های تخصصی 1 روزه و آموزش ITIL به تمامی پرسنل و مدیران سازمان همراه با مستندات چاپی، ویدیویی و انواع ارایه های حرفه ای

گرافیک بازطراحی شده

طراحی گرافیکی 4000 آیکن بر پایه جذابیت بصری بیشتر و سفارشی سازی بیش از 500 فایل CSS برای جلوه بخشی فونت های ایرانی و راست چین

بهترین انتخاب مطابق با نیاز سازمان شما

با انتخاب یکی از شرایط خرید زیر بر اساس نیازهای مورد نظر بهترین گزینه را داشته باشید

تماس با مدانت

مدانت

دارنده جامع ترین فارسی ساز و بهترین تقویم شمسی سرویس دسک در ایران با بیش از 8 سال سابقه ارایه این سرویس و فروش در بیش از 100 سازمان،از اولین ها و از برترین های ارایه خدمات سرویس دسک است.
بی شک بهترین ابزار برای ارایه خدمات پشتیبانی موفق، پیاده سازی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک Managengine ServiceDesk است. که همکنون در جهان توسط 100.000 سازمان و شرکت های معروف نظیر زیمنس، دل و اسکانیا و زیراکس و... تایید شده که با پوشش بیش از 750.000 کارشناس، قدرتمندترین سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک در جهان است
و مدانت با تجربه چندین ساله همگام با هلدینگ زوهو در راستای بومی سازی این سرویس برای استفاده در داخل کشور نهایت تلاش خود را کرده و همواره موازی با تکنولوژی های روز، خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارایه می دهد.

اخذ گواهینامه کیفیت ایزو 9001 دلالت بر کیفیت بالای ترجمه، تقویم شمسی، گرافیک بکار رفته و پشتیبانی آنلاین مدانت است.

دیدگاه ها بسته شده است

error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت