آگوست 21, 2019

عقد تفاهم‌نامه همکاری تجاری شرکت ‌مدانت و شرکت ‌‌داده‌پردازی‌آبشار

در راستای گسترش همکاری و بهبود ارایه خدمات به سازمان ها شرکت مدانت بهمراه شرکت داده پردازی آبشار تفاهم نامه همکاری تجاری امضا کرده اند که […]
آگوست 1, 2016

سرویس کاتالوگ یا کاتالوگی برای ارایه خدمات انفورماتیک!

آگوست 1, 2016

دلایل انتخاب سرویس دسک

ژوئن 18, 2016

یکپارچه سازی Manageengine Servicedesk با سایر سرویسها

ژوئن 16, 2016

دانشنامه مدانت، کانال موفقیت

ژوئن 16, 2016

سازمان خود را منفجر کنید!

می 28, 2016

گزارش تکمیلی دومین کارگاه سرویس دسک

دیروز ۷ام خرداد دومین کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک برگزار شد! باتوجه به تمایل فراوان مهندسین، مدیران و مشتریان گرامی، دوره حضوری «نحوه راه […]
می 3, 2016

امکانات کلیدی شیرپوینت

می 3, 2016

شیرپوینت چه کاربردهایی دارد!؟

آوریل 23, 2016

پکیج آموزشی ویژه سرویس Manageengine ServiceDesk

آوریل 19, 2016

کارگاه فوق تخصصی سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک

آوریل 13, 2016

تازه های سرویس مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

آوریل 13, 2016

بهترین راهنمای تجربی نصب مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

فوریه 23, 2016

بهترین راهنمای تجربی برای نصب و راه اندازی سامانه مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine ServiceDesk

فوریه 22, 2016

چگونگی اطلاع رسانی به کارشناسان هنگام وقوع یک رخداد پس از ساعت اداری در ؟
Manageengine Servicedesk

فوریه 21, 2016

تفاوت نسخه های سامانه مدیریت خدمات انفورماتیک
Manageengine Servicedesk

فوریه 13, 2016
CI​يا موجوديت در نرم افزار سرويس دسک Manageengine Medanet

CI ​یا موجودیت در سرویس دسک
Manageengine ServiceDesk

CI ​یا موجودیت در سرویس دسک Manageengine ServiceDesk در سرویس دسک، تعریفی جدیدی بنام موجودیت یا CI هست. موجودیت، یکی از مهمترین مفاهیم دارایی در یک […]
ژانویه 22, 2016

وب سایت واکنش گرا

استفاده روزمره از تبلت و تلفن همراه به انضمام نوت بوک بطور همزمان توسط بسیاری سبب شده تا نیاز به طراحی وب سایت های واکنش گرا […]
ژانویه 22, 2016

طراح شاهکار خود باشید

امروزه با رشد فناوری و حجم وسیعی از تبلیغات لزوم استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای توسعه تام و برند تجاری بیش از پیش احساس می شود […]
ژانویه 21, 2016

سوابق سخت افزاری 

یکی از مهمترین نیازهای هر سازمانی جمع آوری اطلاعات سخت افزاری کلاینت ها، سرورها و کلیه تجهیزات کامپیوتری و انفورماتیکی است و مبحث نگهداری این اطلاعات […]
دسامبر 31, 2015
حرفه اي ترين سيستم تحت وب آزمون آنلاين

آزمونهای الکترونیکی

مدانت درصدد است تا با ارائه کیفیتی برتر و در نظر گرفتن ویژگی های یک آزمون مطلوب دانش آموزان را به مرز مطلوبی از آمادگی برساند […]
دسامبر 31, 2015
حرفه اي ترين آزمون آنلاين

چگونه آزمون آنلاین دهیم؟

  چگونه آزمون آنلاین دهیم؟ بی تردید بسیاری با نحوه برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون های آنلاین با پرسش ها و ابهامات بسیاری مواجه هستند. […]
دسامبر 31, 2015
بهترين نرم افزار آزمون آنلاين

سرویس آزمون آنلاین

آزمون آنلاین آزمون از طریق اینترنت را آزمون آنلاین می گویند.شرکت از راه دور و به صورت مجازی آزمون آنلاین نام دارد. کاربردهای عملی کاربران آنلاین […]
دسامبر 15, 2015

گرافیک بازنویسی شده Manageenigne

تجربه چندین ساله کارشناسان مدانت در استقرار سرویس مدیریت درخواست های انفورماتیکی در سازمان های مختلف ثابت کرده ، که این سرویس یک تغییر بزرگ در […]
دسامبر 9, 2015

روان شناسی رنگ ها در طراحی صفحات وب

یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی در طراحی صفحات وب ، توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی […]
دسامبر 6, 2015

طراحی سایت حرفه ای

احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت حرفه ای هستید و قصد راه اندازی سایت خود با بالاترین کیفیت ممکن را دارید. اما اصولا […]
دسامبر 5, 2015

یک وب سایت حرفه ای تمام آن چیزی است که میخواهید

یک وب سایت حرفه ای تمام آن چیزی است که میخواهید   اطلاعات ویژگی های محصول سازگار با مرورگـرهای: فـونت های فارسی روز ایران : داری […]
دسامبر 5, 2015

کاربرد Manageengine ServiceDesk

  سامانه تحت وب ManageEngine ServiceDesk Plus حرفه ای ترین ابزار کاربردی برای مدیریت درخواست های کاربران درون یک سازمان/شرکت است این سرویس( ManageEngine ServiceDesk Plus) براساس برترین […]
دسامبر 5, 2015
آشنایی با بخش های مهم سرویس دسک
نوامبر 27, 2015

از کدام سرویس ایمیل استفاده کنیم؟

سالهای زیادی است که بر روی هاست وب سایت ها سرویس ایمیل نیز عرضه می شود اما آیا سرویس پوشش دهنده نیازهای یک سازمان هست!؟ قطعا […]
نوامبر 23, 2015

شرح و تعاریف پورتال

اسم پورتال ها را زیاد شنیده ایم، اما شاید برای برخی از ما این سوال پیش آمده باشد که واقعا یک پورتال چیست؟ چه ویژگی ها […]
نوامبر 19, 2015

شيرپوينت ناشناخته

از زماني كه تصميم گرفتيم سرويس مايكروسافتي شيرپوينت بعنوان راهكارهاي موفق راه اندازي كنيم نيازسنجي و أهميت اين سرويس و توجيه آن براي سازمانها و مديران […]
نوامبر 18, 2015

سامانه مديريت درخواست هاي کاربران

قريب ٧ سال از استقرار مبحث itil در يكي از بزرگترين مجموعه هاي اقتصادي مي گذشت و با استفاده از ابزار سرويس دسک شرکت Manageengine توانستيم هزينه […]
نوامبر 11, 2015

فروشگاه كازيو راه اندازي شد

كازيو فروشگاه محصولات دانلودي كازيو زير مجموعه مدانت راه اندازي شد اين فروشگاه با محوريت پوشش بسياري از نيازمنديهاي حوزه انفورماتيک دستاوري عظيم و ساده براي […]
اکتبر 30, 2015

سرویس دسک شرکت زوهو

قریب ١٢ سال است که در راه اندازی سرویس دسک شرکت زوهو تجربه های بسیار مفیدی حاصل شده بهترین انتخاب شما در ایران بی شک تیّم […]
اکتبر 30, 2015

طراحي فرم لاگين

يكي از مهمترين خدمات مدانت طراحي فرم لاگين براي سرويس هاي تحت وب نظير سرويس مديريت خدمات انفورماتيک Manage Engine Service Desk- پورتال سازماني Microsoft Sharepoint 2013-2016- […]
آگوست 18, 2015

الگوی طراحی وب سایت منطبق با استاندارد جهانی

طرح وب سایت Be – طرح حرفه ای وب سایتReviewed by bigtheme on Aug 11Rating: 5.0 اینبار هم دوباره یکی از بهترین پوسته های وب سایت […]
آگوست 10, 2015

ساختار ITIL

جزئیات کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات نسخه ۲ پشتیبانی سرویس نظام پشتیبانی سرویس ITIL بر روی کاربر سرویس ICT متمرکز شده‌است و وظیفه اصلی آن تضمین دسترسی […]
آگوست 10, 2015

بهبود مداوم سرویس با ITIL و Service Desk

بهبود مداوم سرویس شرح کوتاه مرتب‌سازی و مرتب‌سازی دوباره سرویس‌های IT به منظور تغییر نیازهای تجاری انجام می‌شود به آن دلیل که ثبات، باعث رو به […]
آگوست 10, 2015

مفهوم و تاریخچه مدیریت خدمات انفورماتیک ITIL

در اوایل دهه ۸۰ میلادی آی‌بی‌ام مفهوم سیستم‌های اصلی در چهار جلد با عنوان یک سیستم مدیریت برای سامانه‌های اطلاعاتی منتشر کرد. این‌ها به عنوان نشریات […]
آگوست 10, 2015

ویژگی ها و قابلیت های ManageEngine ServiceDesk Plus

آگوست 10, 2015

امکانات جدید در Manage Engine ServiceDesk Plus 9.1

امکانات جدید در ServiceDesk Plus 9.1 آخرین تازه های از ارتقا و روزآوری سرویس جهانی ServiceDesk Plus 9.1   در SDP 9.1 یا ServiceDesk Plus علاوه […]
جولای 29, 2015

خرید بسته کامل نرم افزاری بومی سازی شده
Manage Engine ServiceDesk Plus

جولای 29, 2015

فارسی ساز Manage Engine ServiceDesk Plus

جولای 29, 2015

رایانش ابری

مختصر: رایانش ابری مدلی است برای فراهم کردن دسترسی آسان بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه به مجموعه‌ای از منابع کامپیوتری قابل تغییر و پیکربندی […]
جولای 12, 2015
معرفی کوتاه پورتال سازمانی: دوران تکنولوژی حاضر با فشار بسيار زياد در راستاي برآورده سازي خواسته هايي همچون کاهش هزينه ها وتاًمين حداکثر سرويسهاي ممکن براي […]
ژوئن 8, 2015

مدیریت خدمات انفورماتیک

آنچه در این سیستم موفق جهانی گنجانده شده مدیریت های بی نظیری … بسته کاملا زیبا، اختصاصی و بومی سازی شده نرم افزار کاربردی : Manageengine […]
error: ياد بگيريم از کپي کردن حذر کنيم×| مدانت